22.oktober

Började beställa sakerna.Nu igår beställde soffa överdrag, en tröja till J, en top till mig själv. Och nu beställde till J överallen, julklapp till henne, och sen en badrumsmatta. Allt på kredit, som vanligt. Vill ändra här hemma nu allt, om bara kan. Slänga allt gammalt, och ha nytt hem, nu börjar nytt liv för mig. Men det går sakta sakta-kan inte köpa allt på en gång nu. Tar det lugnt. Idag jobbade bara 5, 5 timmar. Imorrn ska jobba lite mer.Måste jobba mycket nu, om jag kan. Sen är jag ledig 2 veckor. På lördag är det prov, jag orkar inte plugga, det blir jobbigt nu. Men ska göra mitt bästa, vad jag kan. Imorrn kommer M lämna J till skolan. Då kan gå lite tidigare , och äta frukost lugn och ro. Och jag ska ta bussen. Ingen ide , att tänka, att kanske A kommer. Jag tror inte, att kommer att träffa honom mer. Han undviker mig....men tänker på honom, men försöker inte tänka så mycket på honom. Jag måste nu tänka på mig själv. Men hur, jag kan inte glömma honom så snabbt. Men jag får inte skicka inga mer meddelande, men jag har kvar hans nr. Jobbigt med honom, om man har känslorna.Måste gå vidare med mitt liv. Just nu vill vara själv, jag vill inte träffa nån ny just nu. Jag är inte redo. Svarar inte till honom som har haft kontakt vid HP.Jag kan inte.Det kommer tid, när jag är redo. Kommer inte bli ensamma, jag vet. Jag har nu J, att ta hand om. Ska plugga lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0