23.oktober

Sitter hemma. Tvättstuga. J tittar på filmen. Måste diska, orkar inte just nu. Jobbade 8 timmar, skundade hem, började tvätten klockan 6, sen laga mat. Imorrn ska börja jobba klockan 9. Då kan sova en timme mer. M ska lämna J till skolan. Kan äta lugnt och ro frukost imorrn på jobbet. Imorse åkte med bussen, men tänkte hela tiden på A. Tänk om han tåg idag tvärbana...jag kan inte glömma honom. jag saknar honom...varför det måste hända med mig. Jag vill inte tänka på honom. Bara om han ska skicka nån meddelande.Men nej, ingen meddelande. Om han bara kan komma på tvärbana, nån gång. Jag ska inte till honom. Han vill inte. Om han skulle komma.men han kommer inte ju. Varför saknar jag honom? Vad tänker han, hur mår han? Jag vill höra nåt av honom. Men jag måste acceptera det, att han kan inte träffa mig, Varför varför.Är jag kär i honom? Jag drömmer om honom,men det är bara drömm. Måste hämta tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0