24.oktober

Äntligen hemma. Lämnade J tills skolan klockan 7, började jobba klockan 9. Stress med pendeltåg idag, kom i tid, men hann inte äta lugnt frukosten. Slutade klockan 5, sen hämta J. Nu hemma, ätit , diskat, snart ska lägga J. Sen ska ta en ducsh, tar det lugnt. Imorrn lämnar J, som vanligt. Hoppas jobba imorrn oxå länge. Behöver jobba mycket nu. Pengar bara går. Imorrn ska M betala hyra. Sen kan betala räkningar, lite, sen ska få se hur mycket måste låna. Kommer han imorrn? Det önskar jag mest just nu, att få se honom. Kommer inte över honom. Tänker på honom varje morgon, när åker tvärbana. Varför kan inte släppa honom bara? Jag vill inte vara ensamma, när det är höst. Vill ha nån, som kan värma mig,att bara vara med mig. Jag går inte direkt att leta efter nu nån. Det räcker för mig, att vara själv, men det känns inte bra, att vara ensamma. Jag behöver nån. Men jag är inte redo, att börja leta efter just nu. Det kommer att ta sin tid, när jag är redo igen. Jag är rädd, att träffa nån, och sen bli sårad igen. Det kommer att hända sakerna hemma. Kommer att förändra mycket nu hemma. Tänkte sälja stora sängen, och vara utan sängen. Jag kan sova på madrassen, sen kan köpa senare ny sängen, när jag har råd. En vitt sängen är min dröm. Det kommer ingen man till mig, att sova med mig. Ska börja fixa J, att sova. Måste vakna tidigt imorrn. Vill inte att hon ska vara trött. Hoppas att M ska inte skriv igen, att han kan lämna henne imorrn.Jag hatar när han bara ändrar sig såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0