25.oktober

Jag saknar N. Igår helt plötsligt började sakna honom så mycket. Jag vet inte hur det kam. Blev bara så ledsen, och bara gråt. Och sen öppnade badoo, han är Arlanda. Men nu det ser ut att han är hemma i Lybien. Vill inte tänka på honom, men kan inte. Jag saknar honom så mycket. Jag förstår inte, varför jag började sakna tänka på honom IGEN. Jag som trodde, att har kommit över honom. Men nu det känns, det blir värre. Jag kan inte , jag vill inte vara utan honom. Jag vill ha tillbaka honom..... M betalade hyra, men mindre, som jag trodde. Nu ha jag kaos. Jag vet inte hur kommer betala räkningar. Måste låna, men det kommer igen, att varje månad låna pengar. Det blir kaos i min plånbok. Kommer att kolla, vad kan sälja, att få in lite pengar. Jag mår inte bra, när jag måste tänka på ekonomi. Ska lägga J nu , sen måste ta det lugnare. Jag saknar dig N, var än du nu är.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0