26.oktober

Fredag idag. Jag är ledig. Surfar runt. Har tagit nytt lån, och nu betalar mina räkningar. Bara a.kassa , som kan inte betala. Räknar ingen matpengar. För det måste ta nytt lån nästa vecka, att klara mig. Annars blir sjuk. Och på måndag skriver till M lång lista , vad han ska handla hem. Jag har öppnat badoo. Laddade upp några bilderna, och redan halv timmer, har kollat min profil ca 10 killar redan. Jag måste gå vidare, och det är lättast att hitta nån i badoo. N är borta, då han ser inte , att jag är där. Ska få se kanske en vecka , hur det går,sen kan stoppa min profil bara ju. Jag vet inte om jag är redo, att träffa nån, jag tänker saknar ju N, och A samtidigt. Jag vet inte mer vad göra. Imorrn har jag prov, jag vet inte hur klarar det. Måste prova ju göra det. Pluggat idag nästan hela dagen.Måste kolla hela boken, innan läggdags. Jag ät lite orolig, att klarar inte så bra, men jag försöker göra mitt bästa. Jag är inte så dumm heller. Öppnade ju badoo, nu har ca 30 besökare idag, några vill chatta, men jag svarar inte till alla.En kille började chatta, kommer från Irak....nu han är offline. Jag ska inte träffa nån direkt, att snabbt snabbt. Och så klart kom N-s bild fram.Och känner att ,nej, jag är inte redo att träffa nån. Jag ska få se hur det går. Om det finns nån trevlig kille, men jag är rädd, att träffa nån ju. Jag saknar N. jag skickade meddelande, önskade bara "eid mubarak", men sms har inte gått fram. Förra gången han var borta, då gick det fram. Om det inte gå fram om några dagar, då kommer sms tillbaka. Jag vet inte ,varför kan inte komma över honom. Om han hittar mig på badoo, kommer han att kontakta mig? Nej, det tror jag inte. Jag stör inte honom, jag kan inte chatta i skype med honom, han svarar inte. Varför jag är kvar hans skype.Varför han raderar mig inte? Kankse han väntar att jag ska göra det. men jag väntar att han ska göra det. Han kan vara borta nästa vecka , eller komma redan nästa vecka. Han har varit borta nu en vecka.Jag vet inte vad jag ska göra, om jag kan inte komma över honom.Eller det tar lång tid. Det är redan jobbigt, att man är kär i nån, och det tar slut, sen det är svårt att släppa taget. Förstår inte varför han fortsätte att träffa mig efter hans ex kom tillbaka.Han hade känslorna till båda. Han visste inte, vad han kände mot mig. Han ville ha mig kvar, och nu är han med henne....jag försår att han har känslorna kvar, men han såg mig att jag hade känslorna....varför inte lämna mig då. Varför ? det kan jag inte förstå. Han berättade. att han älskar henne fortfarande. han saknar henne ibland. Sen att de bråkar mycket. Och det sista droppen, när jag sa till honom , att älskar honom. Han hade svårt att förstå mina känslorna. Jag vill gå vidare med mitt liv, men det är så himla jobbigt just nu. Jag kommer inte över honom. Det kommer ta sin tid. Men samtidigt vill jag inte att vara utan honom heller. Jag vill slänga allt, vad jag har skaffat med M. Jag vill slänga sängen, vill inte sova där mer. Tänkte sälja den, kanske nån vill köpa.Hoppas jag. Bara att börja nytt liv. Slänga allt vad påminner M,Jag kunde glömma M, då kan jag glömma N, men då måste jag hata honom så mycket. Men det gör jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0