28.oktober

Idag är det söndag. Fick sova tills klockan nio, det var skönt. Måste städa hemma. M ska börja flytta, han är ledig idag, ska handla sakerna till sin lägenhet. Kanske ska J följa med, kanske jag med, ska hjälpa honom att köpa sakerna, vet inte. Igår chatta med en kille länge länge, och sen kom andra , prata en till, men han ville ha bra för en sak. Sen inatten skicka mer meddelande. Det finns många,som vill träffa mig. Jag måste ge de chansen, men känner att jag är inte redo helt , att träffa på riktigt. Måste först se, att man är intresserad av mig , inte bara , att kan vi träffa redan idag. Jag vill lära känna först, sen kan träffa, när jag är redo. Och jag är rädd, att N hittar mig där. Jag är helt säkert, att han ser mig där. Kommer han att säga för det nån, eller hålla borta från mig.Jag saknar honom , tänker på honom. Måste ju släppa honom. Måste måste. Nästa vecka kommer jobba bara en dag....tråkigt. Ingen jobb, ingen pengar. Ska ge lista till M, att han kan handla idag kanske. Ska gå banken på tisdag, sätta in småpengar, bara trehundra. Lite hjälp. Ska kolla, ska sälja körkortsboken, vill inte låna pengar, Ska få se ,om klarar mig eller inte, tills lön. Men måste betala mer räkningar. Och nu har jag kvar a-kassa, som kan inte betala. Har städata hemma ca 4 timmar, men nu är det städat. J är ute med M, då har varit ensamma. Nu chattar igen med honom( R). Han jobbar. Chattade idag redan, nu var han online., nu är han offline igen. Han slutar klockan 7 eller 8. Skojade lite, att var det ligger, att jag kommer dit.Nu är han tillbaks. Det känns ok, att lära känna nån annan. Det känns lugnt att chatta med honom, men om vi ska träffa, kan allt vara annorlunda. Han ser ut snygg.Men jag söker inte nån snygg kille, jag vill hitta nån som har bra hjärta. Ah, jag vil träffa redan honom, jag vet inte var jag har bråttom. Nu är det kvällen. Nu det var allt ok tills ca 20 min sen. Jag var i duchen, mobilen hade ljud av. Kollade bara, eller ville öppna bara badoo,och såg missat samtal. Vem det kunde vara. Det var N. Jag är chockad, varför han ringde till mig. Nu ringer tillbaka, men hans mobilen är avstängd. Och vad, jag kollade baadoo, hittar inte honom där. Har han hittat mig på badoo nu, och ringer. Jag vill veta, varför han ringde. Är han tillbaka kommit. Det känns så. Jag ska försöka att ringa senare. Kanske han är på väg hem, och mobilens bateri tog slut. Jag vet inte. Men jag vill veta, varför han ringde. Jag grät, när såg att han hade ringt. Kan inte fatta det. Nu vet, han har varit på badoo. Han är i Tripoli, hemma i Lybien. Han hittade mig på badoo, jag vet. Men varför han ringde. Om han såg mig på badoo, då måste han förstå att jag vill gå vidare, jag vill glömma honom. Varför ringa mig nu efter två månader.Gråter....Vad vill han säga, bli arg på mig, att jag är på badoo eller. Nej, Han har kvar nån känsla hos mig, annars han skulle inte ringt. Han har inte glömt mig. Jag vet. Men varför ringa, nu när jag börjat att komma över honom, att börja träffa andra. Varför han gör så här . Nu tänker igen på honom, hur kan tänka på andra. Jag chattade precis med R i skype , och han var ganska snygg på camera. Jag kan tänka att träffa honom, och nu, nej , jag kan inte. N vet, vad jag känner.Han vet att jag kan inte komma över honom, jag har sagt att jag kan inte börja träffa andra m det sa jag ju för 2 månad sen. Nu har tiden gått. När han kommer hem? Då vil jag veta, varför han ringde. Jag vill gå vidare mer livet. Han (N) vill inte att jag ska träffa andra. Annrs han skulle inte ringt mig, varför han vill inte prata i skype då. Nej, jag måste få veta,varför han ringde. Men vad gör han på badoo, om han är med sin ex. Jag kommer inte att sova nu, kommer att tänka på honom nu. Nu skickade sms, men det går inte fram ju, när han är i Lybian ju. Nej, jag kan inte , nu tänker bara på honom. Och nu kommer träffa säkert A imorrn oxå ....Alla kommer nu på en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0