29.oktober

Jag fick inte alls, att sova inatten. Tänkte hela tiden bara på N,att varför han ringde. Och idag tänkte, att ska hålla mobilen med sig, om han ska ringa igen. Och sen klockan halv 3 ringer han viber. Han ringde, att höra hur jag och J mår.Han berätta, att han ska komma överimorrn tillbaka, att på fredaf börjar jobba. Frågade om jag jobbar kvar, berätta, att träffa familjen, släktningar. Sen var det allt, att ok hejdå, och vi hörs. Jag fattar inte ännu, varför han ringde nu, att fråga hur mår jag. Han bara ville, att jag ska tänka på honom eller. Han frågade inget om badoo, han var online samma tid, när han ringde mig. Jag var glad, att han ringde, men han vet att jag vill komma över honom, att jag vill glömma bort honom, och nu ringer han. Jag var så nära, att jag är redo, att börja träffa andra, och nu ringde han. Nu vet inte vad ska göra, klarar jag att träffa andra eller inte. Jag vill komma över honom ju.Jag vill gå vidare med livet, jag vill hitta nån man, att älska, att inte vara ensamma. Han kan inte bara ringa mig, och fråga hur mår jag. Jag tror, att han såg mig på badoo, och är rädd, att jag träffar andra. Jag kan inte glömma honom nu igen. Han kan ringa mig igen ju. Jag vet inte vad göra. Nu vill träffa snabbt R, chatta i skype med honom igår.Skickade meddelande badoo, men han har inte varit online, och han slutar klockan 10, men då kommer jag sova ju. Kankse han öppnar skype, då kan chatta där kanske. Jag vill verkligen träffa honom, inte den andra killen( han röker, och dricker).Nu kommer alla, som vill träffa mig. Jag vill inte vara där mer, men vet inte ju hur det går mellan mig och R. Han är intresserad av mig. Chatta och skojade mycket igår. Det var roligt , att chatta med honom. Eller blev han trött om mig, och vill inte mer kontakt med mig. Konstigt, att han är offline hela dagen. Vi ska få se om jag orkar att vara uppe länge, att chatta med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0