2.oktober

Vaken redan för en timme sen, snart ska till jobbet. M ska lämna J, och hämta. Lite lugnare för mig, hoppas får jobba mera än 6 timmar. Har tänkt nu nästan hela natten på honom, om han kommer idag eller inte. Men tror inte att han ska komma. Han har inte skickat ingen meddelande, att frågat mig ,om jag kommer.Ingen. Jag vet inte vad hände med honom,han är rädd att träffa mig, jag vet. Men tänk om han är där idag. Ska jag gå fram eller inte, om jag går fram, vad ska säga till honom, att han förstår vad säger. Han kom inte... Jag visste, att han kommer inte, men jag hoppades ju, att få träffa honom. Och jag saknar honom. Men nu det är kanske kört för mig. Han har mitt nr, han kan skicka meddelande, men han gör inget. Tror att det var han som ringde måndagsnatten. Han ville prata kanske, men kunde inte. Han vet, att jag vill lära känna honom, att det spelar inger roll, hur han pratar svenska. Varför kommer inte han, han kan inte träffa mig, han vill kanske, men rädd med språket.Jag vill träffa honom på riktigt, men jag kan inte mer skicka meddelande, eller ringa, han svarar inte när ringer. Jag vill jag vill. Om det är han som ringer så sent, då ha måste tänka på mig. Kanske han tänker på mig, men vet inte vad svara. Tänker på mig, när han ringer, om det är han. Vem ringer annars? Han fick chans, när lämnade mitt nr, han bestämmer, om han vill lära känna mig på riktigt. Om ja, då kan han svara nåt. Jag kan inte börja presse honom. Det känns inte bra, att visa sin större intresse. Bara , om han ska komma imorrn, att få se honom. Men jag är säker, att han kommer inte...... Jag hittade HONOM i FB. Kollade bara med hans mobil hos Hitta.se, och sen kom hans namn, sen bara kollade om han finns i FB. Och jag hittade honom, skickade vänförfrågan. Ibörjan hade han en bild, nu efter halv timme hade han ändrat sin bild. Kommer han att godkänna mig eller inte... Jag bara kan inte, vill bara träffa honom. Jag saknar honom nu, bara om han ska komma imorrn. Fyn, måste jag bli besviken igen.Måste plugga lite snart,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0