30.oktober

Tisdag, ledig, J stannade hemma. Hon vill inte vara hemma, det händer i fritids mycket den veckan. Då imorrn hon kan vara där, och på torsdag med, sen hemma igen. Jag tänker på N, kan inte komma över honom, att han ringde till mig, han har inte glömt mig, han bryr om mig. Men om jag kommer att berätta att jag träffar andra, vad kommer hända sen. Eller han vet. Igår när vi slutade samtal, sa han "hejdå, och vi hörs".Han kommer snart att ringa igen. Han känner nåt mot mig annars han skulle glömma bort mig. Men jag vill vara med honom, jag vill inte vara ensamma.Jag kan inte fråga honom, hur går med hans ex. Jag vill ha nån nära, jag vill inte vara ju ensamma, men jag kan inte hålla honom kvar. Men om han vill ha kvar mig, sen ok, men han måste förstå, att jag har känslorna kvar,att jag kommer inte över honom. Bara om kan släppa honom, men det kan jag inte nu ju. Jag har börjat bli osäker nu, om jag kan börja träffa andra, för att det kan hända, att ja kommer träffa nån, sen samtidigt kan han ringa mig ju. Jag är rädd. Det är jag som bestämmer, som måste välja. Just nu väljer jag honom , om jag kan, men det kan jag inte, och nu ville ju träffa R. Igår han kom online klockan 12 , jag var offline sen ju. Tänkte att han kan komma nu online, när han jobbar, men han kommer inte. Oh nu var det en till kille, som chattade lite. Han jobbar, han svarar inte direkt. Idag ska lämna en paket, sen ska hämta J-s överallen. Imorrn ska J vara i fritids, då ska till banken. Ska la upp körkortsboken, måste få in matpengar. Vill inte låna mer pengar. Fick igår en erbjudande för lån. Kankse ska ansöka, måste få bort der bigbank lån, för 41 % ränta. Det är för dyr. Men det är svårt att få nån bättre ränta, för att jag har redan nu tre lån. Nästa vecka ska börja köra igen, 2 veckor jobbigt, sen uppkörning, nu måste klara det, annars måste göra allt i början. Nu har lämnat ett paket , och hämtade J-s överallen. Det regnade ute,tråkigt. Nu pratar med R. Han är online, men just nu uppdagen. Och sen öppnade skype, och N var online, önskade först "eid mubarak",sen att det var snällt att du ringde mig igår och han svarade"tack". Skönt att höra, att han svarade nåt. Han berättade igår, att han ska komma imorrn. Han är ju en snäll, men det saknas nåt hos honom. Vi kan vara bara kompisar, inget mer, jag tror inte att vi kan vara mer än det. Livet går vidare. Nu ska M gå, lämna oss ensamma,Han köper sakerna till sitt nytt hem.Jag klarar mig utan honom, jag kommer inte att bli ensamma, men han söker inget, eller , jag frågar inte honom direkt. Hela dagen nästan chattar med honom på badoo. Nu har kommit så långt, att vi ska träffas på fredag. Och J ska vara med. Men det är inte hundra % säkert, det kan hända, att jag ska jobba ju, vet inte ju.Men det är bättre att träffa honom först dag tiden. Det kommer inte hända, att vi ska ha sex ju första gången, jag sa till honom oxa det. Han sa, det är ok. Han jobbar, kan inte svara hela tiden. Jag vill träffa honom snabbt, han är snäll , och roligt att prata med honom. Hoppas nu, att N kommer inte mellan oss. Är jag redo , att träffa honom, men det känns ok. Han gillar barnen, som har förstått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0