31.oktober

Ville ansöka lån, att ha en lån istället två, men fick ingen. Måste snabbare betala av den dyr lån.Men har inte råd. Igår hade jag och M stor bråk. Han är mycket sjuk i huvudet. Jag är nu rädd, när jag ser honom. Han är blivit helt galen. Imorrn han går, äntligen. Kankse redan på fredag ser R, pratade igår länge om dejt. Men inget är säkert hundra %, men han vill träffa. Det var andra på badoo, som vill träffa mig. Men jag vill inte. Jag kunde inte sova så bra inatten. Chatta med R oxå om M igår, att bråkade med honom. Det blir tufft nu , om vi ska träffa, för att jag tänker på N, nu hel tiden. Jag vill inte vara ensamma. Lämnade J till fritids, hon ville vara där. Imorrn hon ska oxå dit. Och jag är hemma, inget jobb. Och fredag kommer J vara ledig, för att vi ska träffa R, kankse, kanske inte , vet inte ju. Ska gå till banken, lämnar pengar på konto, och nu behöver lite pengar på konto, om träffar honom, kan inte ju vara utan pengar.Ah, orkar inte vänta tills fredag. Och jag är rädd, att när är med R, kommer kanske N ringa mig. Jag vet inte. Fyn, varför kan inte släppa N. Vill gå vidare med mitt liv. Just nu måste tänka på mig själv, och för J. Nu vakna dumma han. Trodde inte, att han vakna så tidigt. Bättre att gå direkt härifrån, han blir galen igen. Jag är rädd. Ska fixa mig, innan ska gå. Jag klarar inte att vara här. Nu har kommit hem. Nu är han borta , äntligen. Jag hatar honom så mycket just nu. Vill stänga av mobilen, att han kan inte inga, men han har rätt att prata med J. Men jag måste få nycklarna tillbaka. När han ska lämna de. Chattade med R, han jobbar nu, vill inte störa honom nu. Ska prata med honom senare, om jag sover inte, när han slutar. Saknar honom, att få träffa honom. Men idag kommer N tillbaka. Har han sett mig på badoo. Han har varit online, när han var i Lybien, jag tror, att han såg mig i söndags, när han ringde mig, men han ville inte säga mig. Jag tänker på honom, och att han ringde mig. Fattar inte, varför ringa från Lybien, varför inte från Sverige. Han saknade mig kankse. Jag vet inte , vad ska göra, om N ska kontakta mig nu, när jag letar efter nån annnan. Sitter vid tända ljus, dricka te, och tänka. Jag saknar N så mycket nu, för att jag vet att han ska hem, eller han har redan kommit. Jag vet inte, om klarar träffa R på fredag. Jag vill ju gå vidare. Varför ringde han. Han måste sett mig på badoo, det kan inte bara vara, att han bara ringer. Jag vill vara med nån. N kan inte göra inget, han har sin ex, och han använder badoo, det kan jag inte förstå, vad gör han där. Han träffar andra kankse. Jag har kvar de känslorna,och jag var så nära att släppa honom, tills han ringde, och nu tänkerpå honom igen.Chattar igen med R, han är offline nu. Nu fick sms av M. Han vill åka Pakistan med J, men jag är osäker, att han lämna J dit.Kankse måste prata med socialen, eller tingsrätten. Att sen kan jag jobba 2 månader, ahaha. Skratta ihjäl.Jag svarade. att ge mig några dagar att tänka, sen kan svara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0