3.oktober

Han kom imorse. Jag trodde inte, men såg honom. Men gick inte fram direkt. Jag väntade när vi hade kommit till Alvik. Sen bara gick fram. Sa"hej, hur mår du". Frågade att han svarar inte på mina meddelande, men han förstod inte. Sen han sa nånting, som jag förstod inte. Sen började prata på engelska, ungefär, var det du som skickade meddelande. Sen han tog min hand, innan han gick hem. Sa, att han ska hem att sova, sa att jag ska jobba. Sen sa att han ska skicka meddelande. Sa oxå att jag hittade dig FB, men han sa att han använder inte. Men han har inte skickat, och nu tror ja inte att han ska göra det. Jag kan inte mer, att pressa honom. När var på vägen, ca klockan kvart i sex, fick samtal igen privat nr, och sen hörde att man var i tunnelbana, men hörde inte vilken hållplats det var, samtal avbröt. Vem ringer till mig, det är redan tredje gånger inom en vecka. Kan det vara han? Jag vet inte ju. Om det är han , varför han ringer utan att prata. Kanske han vill höra min röst....Nu ikväll skickade sms, att kommer inte imorrn, att är ledig från jobb. Att han ska svara nåt.men inget. Känner mig lite dumt. Ibörjan han sa, att han vill jätte gärna, att lära känna mig. Och nu är det bara tyst från honom. Det är jobbigt för honom, att han kan inte svenska. Men han kan engelska, jag visste inte det. Det är ingen ide, att störa honom med sms. Måste jag släppa honom????Nu kommer att vara ledig imorrn, och fredag oxå kanske. Då kommer inte se honom hela veckan. Men tänker på honom ju nu. Det var överaskning, att han kom imorse.Tänkte att han undviker mig, men varför kom han. Han visste att jag är där, att vi kommer att träffas. Jag kan inte ju vänta nu, att han ska skicka nån meddelande till mig. Men jag har bara stor fråga nu- vem är det som ringer till mig. Det började för en vecka sen, precis samma dag, när lämnade mitt nr till honom. Om det är han, varför han ringer, utan att prata. Måste ta det lugnare nu ett dag. Kan jag vara utan att tänker på honom`? Nej, det tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0