4.oktober

Lämnade J till skolan. Det gick så där. Lite gnäll imorse, men det gick över med henne.Nu är jag hemma, nyduchat, diskat disk. Tar det bara lugnt. Kommer att plugga mycket nu. Ingen jobb idag. De ringde inte från jobb. Sen tänkte att baka bullar. Det är idag kanelbullarnas dag. Mums... Inatten sov som vanligt. Vaknade några gånger, men känner lite trött. Tänker på honom, kan inte glömma honom just nu. Men det känns, att han kommer inte att skicka nån meddelande. Om han skulle varit intresserad av mid, skulle han tagit kontakt. Men känner att han undviker mig, och jag vill inte ju pressa mig, om han vill inte. Kanske han vill, men han är rädd, med språket. Igår han sa, att han ska skicka meddelande, när ska han göra. Jag väntade igår, han gjorde inte. Men varför säga, om han tänker inte göra det. Kanske han ska göra nån annan dag, inte direkt. Men jag kan inte vänta så länge. För en vecka sen vi skrev i viber, då känns, att han var intresserad av mig. men nu han har inte svarat inget, när jag har skickat nån meddelande.Nej, det går inte så. Nu ska inte mer skicka nån meddelande, ingen ide. Och , om jag ser honom nästa gång, går inte fram mer. Men varför säga då, att man är intresserad av mig, och nu han är tyst.Varför varför??? Jag måste lämna honom ifred. Kankse måste nu radera hans nr. Snart ska hämta J, M ska köra oss. Tur idag. Då träffar J oxå sin pappa lite. Har pluggat mate lite idag, och började med svenska oxå lite. Men det är svårt, hela den boken känns svårt, men måste läsa , att klara provet. Jag vill sluta jobba ju, jag vill inte jobba mer där. Det börjar bli tufft, för att redan nu jobbar jag bara 3 dagar. Nu bara väntar, att kanske de ska ringa från jobb, att ska jobba imorrn,men det är tyst. Min telefon är så tyst idag, Ingen sms, ingen samtal. Beställde igår ny hårfärg och ny shampoo, och fick mejl, att de skickade redan imorse klockan 9. Då hoppas att kanske imorrn ska få paket. Mina hår ser inte bra ut, det syns utväxt lite. Men tittar på mina första bilden, när färgade håret, hade ganska rött eller orange, nu är det ljusbrunt, som vill ha. Nu hoppas, att den färg, som valde igår, passar med färg, som jag har nu. Vill inte ha mer massor av kemi i håret. Betsällde ny shampoo, som är sulfatfri.kostar över hundra, men måste ta hand om mina hår. Tänker på honom idag, kan inte glömma honom. Kommer han att skicka nån meddelande idag? Nej, det tror jag inte. Eller ringa, nej, han pratar inte med mig. Han sover nu, tror att han ska börja jobba efter klockan 6 på kvällen. Vill jobba imorrn, att få träffa honom. Men jag får inte skicka mer meddelande. Jag ska radera hans nr, det är bättre, annars kan inte hålla borta från honom. Det är jobbigt. Nu måste tänka på prov, och plugga mycket. Jag bara kan inte. J tittar på bompa, jag bara surfar här. Jag tänker på honom, som en galning, varför han skickar ingen meddelande. Jag vill träffa honom, jag vill se honom, jag vill prata med honom, jag saknar honom... det händer nån med mig, att tänker på honom nu så mycket. Jag jobbar inte imorrn heller, han vet inte, att jag kommer inte. Jag kan inte skicka igen sms, att jag kommer inte. Jag får inte visa mitt stora intresse honom. Jag vet inte, känner att blir kär i honom. Men ingen svar av honom, ingen. Jag vet inte varför han gör så med mig. Ok, han svarar inte, han vill inte träffa mig. Det kan tolka så här. Men varför sa ibörjan,. att han vill gärna lära känna mig. Sen ingen svar, han undviker mig på morgonen, och sen han kommer en morgon. Bara en stor frågetecken. Vad vill han? Och är det han som ringer mig, utan att prata?Jag vet inte vad tänka. Jag börjar bli tokig, utan att höra nåt från honom. Just nu kan inte bara glömma honom, men måste göra det, då måste. Men har inte kommit över N , tänker på honom med. Jag hatar att vara ensamma. Vill att få vara med nån, att ha nån, att få känslorna, bara att inte vara ensamma, eller söka nån. Jag vill inte, jag orkar inte söka. Vad gör jag fel, att alla lämnar mig??? Nu måste lugna ner. Snart ska J lägga sig. Hon har ätit upp all mat, blev glad, nu få hon äta sina kanelbullarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0