5.oktober

Fredag-hemma-lyssnar Petra Marklund"händerna mot himlen( älskar den låten så mycket just nu). Sitter hemma igen, ingen jobb. Väntar ny schema, hoppas jobba nästa vecka 5 dagar. Om kommer jobba igen bara tre dagar, sen jag vet inte vad göra. Jag måste jobba nu den månad mycket, nästa månad kommer att jobba bara 2 veckor. Hur ska man klara mindre jobb? Jag klarar inte. Jag måste fixa nu körkort, annars måste lämna allt bakom. Igår kväll efter klockan 9 öppnade skype, N var online. Började sakna honom så mycket. Jag har alla känslorna kvar, känner så. Trodde redan, att börjar komma över honom, men nej, det är jag inte. Tänker igen på N, kan bara inte komma över honom nu. Jag vill ha honom kvar, men han är borta, han har säkert att raderat mitt nr, men han raderar inte mig i skype. Varför?? Jag har inte kommit över N, hur kan träffa A, om han vill träffa mig. Jag vet inte, vad ska göra. Kanske A ska inte träffa mig. Jag vet inte, måste glömma båda två samtidigt, men hur. Det är så jobbigt. Man vill inte vara ensamma, men man är det trots allt. Jag saknar nån i min sida. Jag ska inte till badoo mer, det är så lätt att hitta nån, men jag kommer inte att klara att söka nån där. Jag är rädd, att träffa nån mer där. Ska plugga lite, eller vila lite. Hemma, hämtat J, snart ska börja med maten. Sen kan börja med fredagsmys. Idag fick inte plugga just mycket. Läste svenska texter, det gick ganska bra, tyckte jag. Sen öppnade data, att träna mer, men sen var M här, öppnade sin data, tittade nån program. Då fick inte mer läsa. Sen började med mathe, men M ringde hela tiden, igen fick inte göra ingenting. Nu jobbar han. Tack för gud. Fick idag paket från Bodystore,tänkte redan idag färga håret, men vet inte, kanske ska vänta tills söndag. Ingen schema idag, när kommer det?Vet inte. Tänker tänker hela tiden på A, ingen svar av honom, och tror inte att han svarar nån. Jag vill höra nåt av honom, men han är så tyst. Måste jag släppa honom med. Känns att han vill inte träffa mig. Jag vet inte, vad vill han. Sist fick prata med honom, det känns ok att prata på engelska. Känner mig trött, vilade idag , det kommer nån barnfilmen, men J känns oxå trött, hon ska somna snart kanske. Ska börja med maten, klockan är 5 snart. Klockan är snart 8 på kvällen. Jag blir galen snart. Jag saknar N så mycet, att jag kan inte vara ok . Varför saknar jag honom nu så mycket. Det har gått öven en månad, när det blev slut, men känns, att mina känslorna lever kvar, och kan inte gå vidare innan jag har helt glömt bort honom.Varför det känns så jobbigt nu, varför han kom ihåg nu, varför nu. Jag försökt att inte tänka på honom, men nu det är helt kört. Jag vill se honom, jag vil krama honom, säga hur mycket jag saknar honom, men det är allt omöjligt. Han är med henne, med sin ex...jag är ensamma. Färgade håret nu, och det blev lite för mörkt, men håret är lite blöta. Jag vill vara själv , ljusbrunt, mellanblond, som jag är . Vill inte vara mörkt, vill inte byta färg hela tiden. Just nu känner, att kommer färga igen snart. Måste ta nästa gång ljusare, det extra ljus sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0