6.oktober

Börjar må dåligt igen, med allt. Igår kunde inte bli, N kom till skype, sa bara "hej",men han svara inte. Sen loggade han ut.Jag vet inte varför jag börjar igen. Vad han tänker om mig nu? Jag saknar honom, han vet, annars skulle ju inte börjat med skype. Han kommer inte ju svara mig, det är så, men jag hoppas ju. Jag saknar honom igen, jag trodde, att börjar komma över honom, men det känsla kommer igen.Jag måste komma över honom, men klarar inte, nu när nästan träffade nån annan( A), men den andra kan inte träffa mig, eller vill inte. Jag vill ha direkt svar, vill inte att man bara säger, att jag ska skicka meddelande, eller jag ska ringa. Jag vill inte träffa mer sån killar. Jag vill träffa nån riktigt, men ingen som är perfect. Jag trodde, när lämnade mitt nr till A, att han är intresserad av mig. Ja, det var han med sin första sms, men sen ändrade han sig så snabbt. Han kommer inte att svara mig, kommer han att åka tvärbana. Nu när ska se honom, måste hålla borta från honom. Jag förstår inte honom. Han vet att jag vill lära känna honom, men vill han det. Det ser mörkt ut just nu. Han skulle svarat nån, men han har inte gjort, och väntar inte mer nån meddelande från honom. Kankse tänker-saknar N därför, att A visar inte sin intresse mer. Jag vill inte bara vara ensamm, jag vill ha nån nära mig, vill känna att nån bryr om mig. Men nu är jag alldeles själv, och mår dåligt. Arg på alla, hemma just mer. Vet inte vad ska göra idag. Ingen lust att gå ut. Tänkte ta J till parken, men just nu klarar inte att vara ute. Vill vara själv, vill vara ensamma, gråta....men tänker på N.... Ingen schema, som kan se hur kommer att jobba nästa vecka. Hoppas det kommer idag, senast imorrn. Jag är så trött att jobba där, vill sluta, vill börja allt i början. Vill ta en ny steg, när M flyttar, kommer att slänga sakerna, som han har köpt. Jag vill inte ha kvar sakerna, som påminner honom. Vill börja leva mitt liv, men det är tufft redan nu, har inte råd, att köpa nya sakerna. Tänker lämna mitt jobb. Jag hoppas, att jag kommer in till skola, hoppas, men det är svårt, med mina betyg. Men man vet inte aldrig, kanske nu är det inte så många som söker. Måste plugga, det går, men måste vara utan att nån stör mig, men kan inte när J är ledig. Igår färgade håret. det blev så där. Ska vänta och se , hur kommer att trivas med nytt färg. Just nu det känns ok, men skulle ha ljusare. Så kanske nästa månad ska köpa det ljusare färg, vet inte. Kvällen har kommit, klockan är 6.Åt middag med J, men hon ville inte äta maten, nu är hon i sitt rum. Kanske hon somnat där. Städade idag hemma lite, sen var biblioteket,. lånade böckerna till J, och sen själv oxå en bok på engelska. Måste träna min engelska ju. Hoppas det är bra boken. Tänker på båda två nu, vet inte vad jag vill. Saknar båda, men mest saknar N. Jag vet inte hur kan släppa honom, att gå vidare med livet. Jag vill glömma bort honom, men det går inte. Samtidigt vill ju träffa A, men han är tyst. Tror inte att kommer att träffa honom mer på tvärbana. Han kommer att undvika mig, och jag tänker inte gå fram mer till honom. Om han kommer ringa, om det är han som ringer med privat nr, då kommer säga, om det är han. Jag har känsla, att det var han som ringer ,utan att prata. Tänker på mina hår igen, tycker inte om det färg, som har nu. Vet inte, kanske ska färga igen ljusare, eller hittar nån toning. Vill ha guldbrun, ljusbrun, inte så ljus, som vit. Hur ska hitta den färg, som vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0