7.oktober

Söndag. En vecka har gått, IGEN. Tiden bara rinner iväg. Har varit med J i simskola, men nu har vi inte kompisar, hon bara gnällar. Nu sitter hon, och spelar med ipad. Hon lyssnar inte, vad man säger. Och sen är alla dumma. Ny vecka börjar, jag ska jobba 4 dagar, hoppas nån dag kan jobba 8 timmar. Vet inte , om ska jobba på fredag eller är ledig. Kommer jag att se honom på tisdag, vet inte, har ingen aning, men känns, att han kommer att undvika mig, dvs, att han kommer inte. Varför han är så? Jag orkar inte skriva o honom. Vill inte tänka på honom, men det gör jag, hoppas ju fortfarande, att han ska skicka nån meddelande.... Och N, kan inte glömma honom heller.... Jag tanker pa N! kan inte komma over . Han ar I Skype online, jag loggade ut direct. Jag saknar honom ,men Han har glomt mig Helton. Varfor Han raderar inte mig. VarfOr varfor .jag bill komma over honom, men nu bara grater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0