8.oktober

Jag blir galen snart. Vet inte mer vad göra. Inatten ca klockan 4, hörde mobilen, att FB hade A godkänt min vänförfråga. Efter det kunde inte somna om. Såg hans bilderna. Och sen. Jag var helt säkert, att han kommer inte idag. Har inte sett honom på måndagar. Men där var han. Jag såg redan långt, att han tittade långt bort, vart kommer jag alltid. Men nej, jag gick inte fram. Och inte senare heller. Bara gick min väg. Men jag vet inte vad ska göra nu. Om han vill inte träffa mig, skulle han inte godkänt mig i FB , eller komma samma tvärbana. Nu har han säkert sett mina bilderna i FB. Han har inte visat nån intresse, han har inte skickat ingen meddelande. Han skulle undvika mig, inte komma samma tvärbana, men han kommer. Jag vet inte,nu idag tänkte, att ska gå imorrn tidigare, att kanske kan prata med honom lite. Fyn jag vet inte vad ska göra. Men varför han godkänna mig som vän i FB då. Jag vill jag vill. Nej, imorrn ska försöka prata på allvar med honom. Vad han tänker, eller hur han tänker? Hoppas, att M ska lämna J till skolan, sen kan ta tidigre tåg. Jag måste få veta, vad händer ,eller ja, hur han tänker. Först säger han att han vill lära känna mig, och nu är han tyst. Jag vill ha raka svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0