9.oktober

Det är tisdag och det regnar. Jag hatar regn, för att måste gå ut snart. Han ( A) har inaktiveras sin konto hos fb. Jag ser inte mer honom. Vad gör han`? Har han raderat sitt konto. Varför? Om jag ska träffa honom, då frågar honom direkt. Jag tänkte gå ju tidigare, att få lite exta tid att prata med honom, men det kan hända att han kommer inte ju. Jag vet inte ju,om han ska prata med mig. Men om han kommer då ska gå direkt till honom. Jag lämnar inte honom i fred, jag vet. Jag vill lära känna honom bättre. Jag kan prata med honom på engelska, Hoppas att han kommer idag. Det var en killle som skicka meddelande hos happy panncake.Jag svarade, men han har inte skrivit tillbaka. Måste börja ju med nån annan, om A vill inte mig.Om han kommer inte då kommer jag bli ledsen. Om jag kan prata med honom, om han vill prata med mig. Jag sk inte ge upp. Nu ska börja fixa mig, snart ska gå. Ja, det hände, att han kom inte. Jag blev besviken, väntade ju att få prata med hoom. Tror inte att han ska komma nu imorrn. Jag bara tänker på honom, jag börjar sakna honom. Varför gick inte fram igår, kanske han väntade på mig? Jag vet inte. Nu skickade sms, vad hände med honom på FB, han svarade inte, och nu dumma jag , ringde, och det klart, han svarar inte. Fyn , nu vad han tänker om mig, att jag är galen eller dumm. Känner jätte dum just nu. Att det är ja som terroriser honom. Nu är det bara chans, om han kommer nån gång på morgon med tvärbana. Jag måste få veta, hur han tänker, eller han vill inte mer träffa mig. Jag vet inte vad han tänker, och det måste jag få veta. Allt var så fint, första två dagarna, när fick hans första meddelande, eller chatta med honom, sen det ble tyst. Bara om han säger, nej , sen jag förstår honom. Jag kunde inte sova inatten, tänkte bara på honom. Nu när vill träffa honom, han kommer inte kanske. Igår han var där, jag såg att han väntade på mig, när han tittade vart jag brukar komma. Och nu. Jag fattar ingenting. Nu tror inte att han ska komma imorrn. Han kommer att undvika mig. Nu skickade ju meddelande, och nu ringde igen ju. Jag vet att han ska börja jobba snart. Han svara inte, för att han såg att det var jag, kanske han har mitt nr kvar i mobilen. Jag var så glad, när såg att han godkänna mig som vän FB, och nu är han borta där. Hatar han mig nu. eller. Jag vet inte vad ska göra.Ville ju prata med Anja om honom, men hon kommer säga, att låt honom vara. Det blir värre, om jag stör honom nu hela tiden. Nu var ju nästan hela vecka utan att skicka nån meddelande. Bara om kan prata med honom, och få direkt svar. Han sa sist,. att han ska skicka meddelande, han har inte gjort det. Kan jag få träffa honom imorrn? Kommer han imorrn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0