10.september

Måndag, ny vecka har börjat. M lämnade J idag till skolan.Han sa, att han kan köra mig till Liljeholmen, men sa nej. Jag ville träffa honom. Och an var inte där. Jag blev besviken lite. Jag väntade ju att få träffa honom , och han kom inte idag. Jag ringde till N idag, men han svarade inte. Sen lite senare skickade sms- att tack för hjälpen, att hitta data, sen skrev att du kan alltid ringa mig, om du vill prata , om du behåller mitt nr, eller chatta s skype, ta hand om dig. Det var allt, jag väntade inte att han ska ringa nu eller nåt. Bara tänkte att snart kommer han att plocka bort mig i skype. Men HAN RINGDE, när han hade slutat. Han glömde mobilen i bilen. Trodde inte, att han skulle ringa. Han sa, att han har stora problem, jag frågade att du kan berätta, men han sa nej. Att han har inte sagt till sin familj heller. Det känns, att han har problem med sitt ex. Jag vet inte, bara känns så, att han vill inte prata om det. Sen prata lite, att köpte data. Han sa, grattis. Det var allt, sa bara att "hejdå". Jag förstod inte, varför han ringde. Jag skrev allt med min sms.Nu låter honom vara. Ingen mer kontakt. Han vet att han kan ringa mig alltid, om ha vill prata eller chatta i skype. Nu måste jag gå vidare med mitt liv. Imorrn jag är ledig. Ska plugga mycket, och börja fixa cv. Och kolla studier. Ska hämta jacka oxå imorrn, som vann i tradera. Sen körning, det går inte alls bra. Gör så mycket fel, men måste kämpa mer mer. Måste slappna av mer. att klara allt med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0