11.september

Ledig idag, lämnat J till skola, handlat lite. Nu sitter vid data. Ska börja plugga, och kolla studierna. Måste göra nåt. Det känns skönt, att vara ledig, utan J. Tid att göra sina ärende. Tänker på N, varför han ringde igår. Kommer han att ha nån kontakt med mig, jag skrev som det var slut mellan oss.Men han ringde,jag skrev ju att han kan alltid ringa, om han vill prata med mig.Nej, jag ska inte ringa honom. Han kan göra det,om han vill. Jag kan inte ju ringa, och prata, han har nu sin ex. Ok, nu ska jobba lite här. Kvällen har kommit. M fixade router, nu kan man ha data överallt hemma. Idag har jag anmält mig till höskoleprovet. Så nu måste börja plugga hemma. Kolla gamla prov. läsa mycket.Inte tänka mer på N. Han är borta nu från mitt liv.Nu måste göra nåt att ändra mig helt. Det går inte med M. Han har flyttat in, och stannar. Nu hoppas bara att han ska få lägenhet, då måste vara med honom tills nov.Men idag berätta, att han kan inte bo kvar här.Att han kan söka andra hand. När han flyttade ut, jag mådde så bra, att vara själv,och nu när han är tillbaka, mår dåligt igen. Nej, han kan inte stanna. Han kan betala hyra, ingen problem. jag har dålig ekonomi redan. Min körning går inte så bra, stressa mycket, men det gick lite bättre idag. Måste bara våga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0