12.september

Snart är klockan 8, J somnade som vanligt tidigt. Ska tvätta hårer snart, har olja i håret. Jag tänker på N, jag kan inte komma över honom. Varför han ringde i måndags, jag förtår inte och kommer inte göra det. Jag måste komma bort från honom. Han kommer inte mer att ha nån kontakt med mig. Han kan ringa, om han vill prata eller chatta med mig, men han kommer inte göra det. Jag måste låta det vara. Han måste bort från mina tankarna nu. Jag såg honom idag, men våra plickar mötes inte idag, kanske imorrn. Jag tänker på honom, och vill träffa honom, men hur. Jag är rädd, at ta själv det första steget. Är jag redo, att gå vidare med mitt liv, jag måste vara helt säker, om jag tar det steget. Just nu jag vet inte vad göra. Jag har inte kommit över N helt. Jag måste komma över honom först, sen kan ta nästa steg. Men rädd, att tappar honom sen. Idag hade körning, och det gick bättre nu. Känns säkrare att vara i ratten. Min problem är koppling vis ettans växeln. Jag måste ha kvar det ,tills jag har växlat upp. Imorrn är ledig från körning, sen på fredag igen. Nu har 2 veckor kvar tills uppkörning, och teori. Måste plugga mycket nu. Och nu måste börja plugga oxå till högskoleprovet. Tänkte köpa boken. Nu kommer att vara mycket uppdagen, sen hoppas att tänker inte på N mer. Jag har ju känslorna kvar. När jag är i skype, vill ju chatta med honom,men jag får inte . Det blir jobbigt för mig. Och han kommer inte att plocka bort mig heller. Ska ducha och sen plugga lite för körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0