13.september

Tittar på tv lite. Ska sova snart. trött, trött. Kom hem kvart i sju. M är problem nu. Han bor här, han vet inte om han få lägenhet, redan 2 veckor, och de svarar inget. Han kan inte bo här nu igen, jag har bostadsbidrag, jag har inte sagt att han kan komma och bo här. Han bara kom.Jag är redan arg på honom.Jag sa, att du kan inte bo här. Han letar efter andra hand, men han vill inte. Jag vill leva nu mitt liv, men det går inte om han är här. Min kille var inte i tvärbana imorse, jag var besviken. Tänker på honom. Varför han titta på mig i fredags så länge. Hoppas imorrn han är där igen. Jag vill träffa honom, snart jag ska ta och gå till honom. Jag kan inte. Ska gå och lägga mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0