14.september

Fredag idag. Idag skulle vi varit ihop fyra månaden.... Jag ska snart till jobbet. M ska lämna J, han försöker vara snäll nu mot mig, men jag bryr inte om det. Efter jobb har körning. Om två veckor är det över. Kunde inte sova så bra inatten. Tänkte och drömde om honom, och sen kom N till mina drömmar. Nu är det kallare ute, och det ska bli regn med idag. Jag hatar regn, för att jag har ingen paraply. Mejlade till en som säljer högskoleprovet, hoppas han har kvar boken, finns i Botkyrka. Måste köpa boken. Annars kommer att köpa skrivare, men det behövs med. Hemma , klockan är snart 8. Jag är helt slut. Vill bara sova, men kan inte. Måste diska , fixa tvätten för imorrn( det kan göra imorrn oxå), sen vill ducha. Vill bara skrika . Jag börjar tänka på N igen, jag vet inte varför. Är det för att för 4 månaden sen , träffades vi. Jag vet inte varför han kom igen "störa mig". Försöker att komma över honom, men kan inte igen. Kollar igen skype, han är inte där, kommer efter 9 , kanske. Jag kan inte vara där, om han är där. Jag vill börja skriva honom, eller ringa. Kan inte komma över honom just nu. Varför? Bara kollar, kanske han ska ringa , men han kommer inte ringa mig ju, måste förstå det. Vill gråta bara, att det gör ont i hjärta, IGEN. 3 veckor har gått, när det var slut.Ibland känns det bra, när jag inte tänker på honom, och nu kom han igen ihåg. Jag vill komma över honom, jag måste komma över. Imorse jag såg inte honom, jag var så ledsen. Jag ville ju se honom. Kommer jag såg honom mer, eller. Nästa vecka kommer att vara ledig bara på onsdag. Då kan plugga i skolan igen. Måste börja läsa boken, tror jag. Idag hade körning, och det gick bättre, känner mig säkrare nu. Småfel kom, men annars gick det bättre idag. Nästa vecka ska börja motorväg, och sen har landsväg kvar. Hoppas klara nästa vecka, sen kommer att ha extra innan uppkörningen. Jag vet att jag kan, men tror inte att klarar på en gång . Nästa vecka ska J åka på torsdag till London, sen är utan henne hela veckan, men kommer jobba mycket sen. Men sen det är ingen stress, att hämta henne. Och M ska få lägenhet. Han ringde idag, och fick mejl. Nu ska han flytta i nov. Så nästa månad kommer han att vara kvar här. Då betalar han hyra. Kommer bli bättre igen, när han flyttar. Nu ska J sova snart, sen ska diska, ducha, ha lte egen fredagsmys, med ljus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0