15.september

Lördag idag. Mina planerna: tvätta, tvätta, städa, köpa boken, städa. Äta, sova. Jag kunde inte sova inatten heller. Kanske ska ta ikväll sömntablett. Tänker på N. Varför? För att jag såg inte honom 2 morgonen nu, det kan vara anledning. Men ska försöka inte tänka på N. Nu måste börja läsa min körkortsboken, men hur. Jag har J, att ta hand om. Hon kan inte ju hela dag , att titta på tv, eller vara ensamma. M sover, men det är inte lätt för honom. Igår betalade räkningar, och skrev datum 17, men två räkningar har de tagit igår. Nu har ingen pengar, att ladda mitt slkort. Ska låna M-s pengar, bara att fråga. Idag ska köpa boken, då kan börja titta den boken, och plugga där oxå. Men just nu har jag först körkort, som måste klara nu. Igår kollade lite smink, min sminkväska måste rensas. Jag köper vissa sakerna, och inte använder inte helt, att det bara står där. Nu tänkte att börja tänka, vad använder mest, att kan använda. Måste köpa ny mascara, men vet inte vilken kommer att köpa. Klockan är över 6. Mår dåligt. Har tvättat, diskat, städat lite, köpt boken om högskoleprov, köpt glass nu. Vilade idag ca 2 timmar. Skulle städat idag, men orkade inte. Nu efter vila började må dåligt igen. Började tänka på n IGEN,kan inte glömma honom. Det känns bra hela vecka, när tänkte inte på honom nästan ingening, och nu kom han plötsligt ihåg. För 3 veckor sen, var han här. Kan inte glömma honom, hur han tittade på mis sist, när han åkte....Det gör så ont i hjärta just nu. Vill bara ringa , eller prata iskype, men jag får inte. Måste hålla bort från honom. Jag vet inte vad ska göra. Att glömma honom bara, det går inte. Hela tiden bara tänker, att han ringer, men det gör han inte ju. Jag vill bara gråta,men vill inte visa till J, att jag är ledsen. Hur kan förklara henne, att mamma saknar honom. Att mamma kommer aldrig, att träffa honom mer. (kanske).Han är med henne nu, inte med mig. Varför det måste hända med mig?Försöker hålla mig borta mig från honom. Tänkte prova, att säga "hej" i skype på torsdag. Kanske han svarar nån, eller inte,men tror inte att han kommer att svara mig. Jag vill glömma honom, men hur. Vill nu träffa honom,att glömma bort N. Men det kommer att vara fel, att göra så. Måste komma först bort, att tänka på N, sen kan gå vidare . Vill inte vara ensamma samtidigt. Nu kommer jobbigt tid-körkort, och högskoleprovet. Och sen flyttar M ut, äntligen. Tiden bara går, och året är över. Jag önskar att det kommer hända nåt innan året tar slut. Vill inte tänka, att det året var värsta . Det hände sakerna, som gör ont, det hände sakerna , när jag var glad. Vil inte tänka på det nu. Måste diska snart igen, ska plugga lite för körkort oxå här. Några timmar senare. Jag blir galen snart. Jag bara tänker på honom nu hela tiden, och vill bara gråta. Kollar honom nu hela tiden i skype, han är offline, men kan logga in vilken tid som helst, kanske. Jag saknar honom så mycket, jag vet inte hur går vidare, det gör så onte, när tänker på honom. Jag vet, jag måste komma över honom, men varför han kom ihåg nu. Jag fattar inte. Det började igår, när alla mina känslorna kom, och idag ,kan inte tänka inget annat än på honom. Jag vet inte, hur kan göra. Om han kommer till skype, sen måste logga ut direkt, för att annars kommer jag börja prata med honom. Det är så jobbigt. Jag vill bara gråta, men kan inte nu när J är här. Snart kommer hon att somna hoppas jag. Jag kommer inte att sova, om tänker på honom, ska ta sen sömntablett,att kan lugna ner. Imorrn har simskola för J, ska vakna senast klockan 8. Har pluggat nu ca en timme, gjort testerna, det går bättre, skriver upp fel svar, sen kan läsa att förstå. Bara ville skriva ut mig,vad känner just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0