16.september

Söndag har kommit. Har varit i simskola med J, nu ska äta snart lunch. Inatten sov bättre, efter det att sov efter klockan 11, hade tagit sömntablett, men känner mig trött. Idag måste städa, sen kan ta det lugnt. Tänker på honom, men gråter inte just nu, eller ledsen. Måste tänka på nåt annat. Körkort. Kollade min smink, och måste börja slänga lite. Och beställa ny-mascara, ögonskugga.Tänkte beställa smink.nu, men kollade ju elf, och där är det billigare, då kan beställa småsakerna, olika sakerna mer, men måste tänka att använda. Skriver upp en lista , som ska beställa först. Imorrn kommer lön, och betalar mina lån. Ska kolla runt här,snart måste M vakna, sen kan börja att städa. Nu har jag städat klar, och Anja ringde, frågade om vi vill gå dit. Jag sa, ok. Kan ju prata med henne lite om mig. Jag är inte helt ok ju. Vilade lite, och drömde om honom, men N kom igen ihåg. Jag kan inte komma över honom. Jag orkar inte mer snart. Men måste ta det lugnt.. Imorrn börjar ny vecka, och det kommer bli jobbigt, för att jobbar sen 6 dagar, och J ska åka på torsdag . Skönt att vara själv, utan henne. Men sen kommer ju tänka på N, jag vet. Men jag måste plugga nu mycket. Jag har ca 10 dagar kvar till prover. Måste klara de. Imorrn ska börja köra på motorvägen. Tror inte att det är svårt, bara att hålla hög fart. Och växla upp snabbt. Nu kan läsa mina anteckningar, när åker till jobb. Ska börja klä på mig nu. Ska ta bussen om halv timme. Klockan är 9, har duchat, J sover nu. Har varit hos Anja, pratade lite om mina mänproblem. Berätta om min tvärbana killen, om N, att han har stora problem. Hon sa oxå, att det kan vara problem med hans ex. Han sa inte vilka stora problem han har, men han ville inte prata , men jag börja tänka först, att problem med ex. Men jag frågade ju inte, om med henne. Anja sa, att han kan komma tillbaka till mig, om stora problem är med hans ex. Jag vet inte ju. Hon sa, att jag kan prova träffa den andra ju, att ge mitt nr. Men vågar jag det eller inte. Måste vara helt säker, att gör rätt. Nu tänkte vänta några dagar, om vi ska ha ögonkontakt, och han tittar på mig, sen kommer jag att ge mitt nr. Om han är uppdagen, sen ok, sen jag vet, inte tänka på honom sen ju. N kom online till skype, han såg att jag var online. men nu loggade jag ut. Jag kan inte , jag vill ju prata med honom, kommer skriva med honom där, men jag får inte ju. Måste komma bort från honom, glömma honom. Nu ska titta påen film och äta glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0