17. september

Ensamma just nu, J och M kommer snart, jag vet. Maten är i ugnen. Jag tänker på N , som vanligt, för att såg inte honom i morse. Jag vill komma över N, men klarar inte. Tänker ingen på N, jag vet inte varför. Jag saknara honom så mycket just nu. Jag bara tänker, att kanske han kommer att ringa mig, men det händer ingenting. Jag öppnar skype, ja bara vill att han ska vara där, sen vill ju börja prata med honom, men loggar ut direkt. Kanske han ska börja sriva med mig, men han gör inget. Varför var inte han där , då kan tänka på honom, inte på N. Jag vet inte, vad göra. Jag vill ju träffa honom, men samtidigt tänker på N. Och är rädd att tappar honom, när tänker på N så mycket. Varför kan inte bara släppa N, varför det är så svårt. Måste börja tänka på N, men bara negativa sakerna. Han vet, att jag kan inte släppa honom.Samtidigt han vill inte såra mig mer. Men varför han har kvar mig i skype, varför bara inte radera mig där. Han gör inte det. Varför varför????? Nu har betalat nästan alla mina räkningar, men jag har kvar. Och måste inte tänka på hyra, för att det kommer betala M.Och kanske nästa månad med, hoppas jag. Men när kommer D? Han skulle kommit redan förra vecka, men M sa att nu i veckan kommer han. Kommer han nu innana M o J ska åka. Och jag vill ta det steg , och lämna till honom mitt nr, så snabbt. Då kan ju veta ,om han är uppdagen eller inte. Om han är uppdagen, då vet jag. Måste bara börja närma honom lite mer, innan jag vågar ge mitt nr. Men har inte sett honom nästan en vecka. Hoppas, att ser honom imorrn. Jag blir galen snart. Ska fixa maten nu, ingen är hemma, och jag är hungrig . Klockan är snart 9, J är vaken, tittar en barnfilmen. Jag har pluggat lite här, men det går inte så bra. Men skriver upp ganska mycket nu, att komma ihåg mer. Imorrn ska M lämna J till skolan. Lättnad, men jag ska ta min tvärbana. Och om jag kommer att träffa honom imorrn, ska ta samma dörren. Och börjar titta extra på honom. Jag vet inte , men jag vill ju träffa honom. Jag vill komma över N, jag kan inte annars.Om jag ser honom, då tänker jag inte på n. Nu har inte sett honom, och vad hände. Tänker bara på N. När jag sover, drömmer om honom, och sen kommer N ihåg, och blir ledsen. Jag orkar inte mer såhär. Måste göra nåt , att glömma N, men det är jobbigt. Jag öppnade skype, tänkte bara vänta tills klockan 9, om han loggar in, sen kan logga ut. Måste hjälpa M , att anmäla föräldrapengar , han kan inte. Vill inte göra det nu. Då måste stänga min data. Vill inte prata med M , inte alls. Han berättade, att han ska åka till Pakistan, att han vill ta J med. Och stanna ca 3 månader, jag sa direkt nej. Max 4 veckor. Nu han tänker, kanske åker han utan henne. Ha ändrar sig hela tiden. Jag kan inte vara säker att J ska åka med. Nu ska ducha lite, sen ska lägga sig. Vill sova ut, men kommer inte sova så bra. Jag vet, kommer att tänka på N. Han kan vara jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0