18.september

Kvällen, J tittar på bompa, M lagar mat. Jag sitter vid min data. Idag har varit en vanlig-bra dag. På jobbet det gick bra, körning gick ok, imorrn börjar med lansvägen. Känner mig bättre, bättre, men rädd för uppkörningen. Nu har 5 leksioner kvar, sen kommer det dag. Torsdag. Imorse gick till jobbet. Redan på vägen tänkte-kände att han är där idag. Och han var där, väntade tvärbana. Jag var glad. Jag steg på vid samma dörr. Han stannade vid dörren, jag fick sittplats, brevid en kille. Sen det fanns en plats nästan som brevid mig, och han kom sitta där! Så att han bara kunde titta rakt, och se mig hela tiden. Jag tog mina körkortsantekningar, läste de.Sen den kille steg av, jag byte plats. Jag tittade på honom bara en gång, hans ögonen var borta. Han tittade upp. Jag hade chans, att ge mitt nr, men jag vågade inte. Han var så nära till mig. Varför han kom sitta så nära till mig? Hela dagen tänkte bara på honom, och tänker på honom. Nästa gång kommer att ge mitt nr. Imorrn kommer vi inte träffa , för att jag är ledig. Orkar inte vänta, när ser honom igen. Nu vill ta den steg, och ge mitt nr. Vill inte vänta mer, jag vill veta, om han är uppdagen eller inte. Om han är uppdagen, sen det är ok,sen jag vet. Måste glömma honom. Men måste vara beredd, att han ska inte ta mitt nr. Nu nästa gång kollar lite extra. Kanske nästa gång kommer han sitta brevid mig...sen jag har chans. Fynn, jag börjar bli kär i honom snart, eller är jag redan nu. Jag har sett honom redan 3 månaden. Nej, jag kommer att chansa, man kan inte bara lämna det så. Jag kan inte fortsätta, att bara titta på varanda, och göra inget. Vill träffa honom. Men när kommer att ta den steg. Imorrn är jag ledig, ska tvätta, sen börjar att läsa körkortsbken. Måste göra det, sen kan göra testerna bättre. Måste klara teori, hoppas att klarar det första försöket. Ska ducha snart. J ska sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0