19.september

Lämnat J, sitter vid data, lyssnar musik. Beställde lite kläder till mig själv från HM. Jag brukar inte köpa ju kläderna så ofta, men kännde att jag har lite råd, då beställde några tröjorna och nya underkläderna. Sen kan slänga gamla. Jag har vissa kläderna haft länge , länge. Snart ska börja med tvätten. Mycket tvätt kommer det bli. Imorrn åker de, då kan tvätta allt innan de ska åka. Sen är jag själv. Kan äta vad jag vill, tänkte köpa en flaska vin i helgen nu. Kan vara alldeles själv. Vill inte dricka, när jag har körning nästa dag. Då kan dricka bara fredag eller lördag. Och kommer ju att jobba mycket nu. Bara en vecka kvar, sen kommer den dagen, som är rädd för. Idag har körning, ska gå lite tidigare, sen ka göra de testerna i skolan. N har inte varit i skype nu två dagar, förstår inte varför. Har det hänt med honom nåt. Han brukar vara där varje kväll. Tror inte att han har åkt redan nu till Lybien. Måste släppa honom nu. Drömde om honom nu i natten. Vill träffa honom på riktigt. Ska passa på nu,när få det chans. att lämna mitt nr. Men jag är rädd., att han är uppdagen. Måste söka ögonkontakt, sen ska få se, hur ska jag göra. Fynn jag vill träffa honom nu, om jag bara kan. Imorrn hoppas träffa honom. Ska fixa tvätten, sen ska börja läsa boken. Måste göra det. Måste läsa boken. Kvällen. J har badat - duchat. snart ska jag sova. Jag är trött, men inte J. Hon kan vara uppe länge, hon ska inte vakna så tidigt. Idag har gjort mina ärender. Körlekisonen gick bra, jag var nöjd. Men nu måste läsa teori, började läsa boken oxå. Måste stänga av allt nu, inte tänka annan än körkort, men det går inte ju. Tänker på honom, vill se honom imorrn. Jag börjar tänka på honom mer mer. Och jag kollar N i skype, han är offline....kan inte glömma honom heller. Men nu måste släppa honom, nu har jag nån annan att tänka, hoppas jag. Jag vet inte, men vill redan imorrn ge mitt nr, orkar inte vänta länge. Jag vet inte, om jag gör rätt. Och när jag få chans, att lämna mitt nr. Hur kommer han att reagera. Tänkta kolla honom lite extra, innan kan lämna mitt nr. Måste få lite mera tecken, att han är intresserad av mig. Vad kommer hända sen. Nu är jag utan J en vecka, jag har tid att träffa honom. Tänker på honom för mycket, men allt kan gå tvärtom ju oxå. Det är bättre, att göra de nu, än vänta, och få mer mer känslorna. Kanske han vill oxå träffa mig, men vet inte hur kontakta mig. Ska det bli jag, som tar det steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0