1.september

Ny månad har börjat. Igår var hos Anja, ha kul lite, äta god mat, dricka vin, sen komma hem, och sova. Men kunde inte sova. Anja ge sömntabletterna, att kan sova på nätterna. Berätta att har inte sovit hela vecka. Hoppas de hjälper mig, att sova. Jag är helt slut. Jag tänker på honom, vill glömma honom snabbt. Han slutade klockan 10 igår, kollade på badoo. Igen, jag måste radera mitt konto där nu, att inte kolla honom hela tiden där. Och kunde inte göra det i mobilen. Finns ingen att radera konto , bara i data, tror jag. Jag kollar de datorer, och , om jag kan inte prata med honom mer, då kommer at beställa där. Jag har tagit nytt lån. Hoppas nästa vecka ska få. Det regnar ute, och måste gå och handla idag, tänkte planera lite, vad ska lagga för maten nästa vecka. Det är svårt, om Jennica äter inte samma som jag. Den vecka har handlat ingenting nu tills idag. Inget. Måste räkna pengar ju nu. Tur att jobbade 5 dagar i August. När lön kommer betalar alla de sms lån. Nu i september jobbar ju mindre timmar. Jag måste få bostadsbidrag nu i oktober, kollade min sida, men det står där ingenting . Kanske ska mejla de. Kan inte ringa ju de. Ska börja fixa hemma lite. Tvätta arbetsskjorta oxå ju. Sen ska handla. Senare klockan 4: Handlade bara idag. Orkar inte städa hemma. Kom hem, lagga lunch , sen vila lite, gråt, tog en tablett, lugnade ner. Nu känner mig seg, orkar inte göra ingenting. Har kollat till mig höstjackorna på tradera, har hittat några nu. En bud har lagt.vet inte om vinner det. Kollar datorer, och tror att ska köpa en Asus, men vilken , vet inte. Om jag få ingen svar av N! Då ka hitta själv data. Hoppas pengar kommer senast på fredag. Bättre om kan köpa med hans pris, men just nu känner, att han vill inte mer ingen kontakt med mig, vet inte om ringer honom på måndag, jobbigt dag kommer vara. När vilade försökte tänka på en annan, det min tvärbana kille. Hoppas på måndag träffar honom. Vet inte. Nu när jag ska få data, måste börja att söka nytt jobb. Men det är svårt att hitta jobb som passar till mig. Ska kolla runt lite här med. Nu är klockan över 7. Kunde inte låta honom vara. Han var online Skype. Frågade bara om data, men han svarade inte. Och sen han loggade ut. Han är inte ok, att svara till mig. Jag förstår honom, om han kommer inte svara mig ingenting nu. Och data måste köpa jag själv. ..men igen känner jag mig så ledsen, och saknaden är stor, men jag får inte störa honom nu. Varför jag skrev i Skype. Tänkte ju att nu kan han plocka bort mig där. Man vet aldrig. Jag vill bara glömma bort honom, han var in i badoo. Hur kan jag gå vidare med livet, om nån har krossat igen mitt hjärta. Tårarna bara kommer. Jag vill inte visa till J att mamma är ledsen, men hon ser det. Hon har inte frågat om N, om han ska komma igen. Eller när ska vi gå till badhusets. Jag vet inte vad ska svara , om hon börjar fråga efter honom. Det känns att nu kommer inte mer N , att hjälpa mig att köpa data. Han vet ,om jag ska köpa. Måste vi ju träffas , och det kan han inte kanske. Jag kan inte glömma honom så snabbt, men vill gå vidare med livet, vill träffa nån , att bli kär i ,men jag är inte redo för det . Jag vet inte hur länge tid det kommer att ta. Måste radera han i mitt mobilen , men hur. Det går inte. Kanske han har redan raderat mitt nr. Det kan jag veta, när ringer honom kanske på måndags. Om han svarar inte, då han har kvar mitt nr. Vill inte tänka så mycket på honom. Det gör så ont i hjärta. Vill sova , utan att tänka på honom. Jag klarar inte mer. Att visa att jag mår bra, men inne mår jag så dåligt. Det kommer vara jobbigt, att jobba, och tänka på honom. Och sen komma hem, och sen bara gråta hemma. Jag trodde inte att det bor så nu. Första dagen jag tog inte det så hårt, men nu när det har ått nästan en vecka, kommer alla känslorna fram. Jag ser honom överallt. Jag har en öga på honom, jag ser var han är, men han vet inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0