20.september

Hemma, ensamma, köpte 2 flaska vin. Ska dricka imorrn , kanske. J är borta, de måste vara i London nu. Känns så tomt, att vara hemma, alldeles själv. Kom hem, och visste inte vad ska göra nu. Jag såg disken, aha jag måste diska igen, som vanligt. Ska lagga maten lite senare. Nu öppnade data,skriver lite mina tankarna. Jag tänkte ju att skriva till N i skype, men han har inte varit i skype redan tre dagar. Ingen ide att börja prata med honom. Jag har nån annan, att tänka på. Hela natten drömde om honom,sov inte så bra, vakan många gångerna. Tänker nu så mycket bara på honom. Han var där imorse. Jag satte, han stod hela vägen. Jag såg inte, att han titta på mig inte alls. Jag bara hittar inte hans plicken, att våran ögon träffas samtidigt. Om jag bara kan se honom i ögonen, att han tittar oxå på mig. Jag börjar bli orolig,om det kan vara missförstående. Bara om jag få chans. Blir det imorrn, att lämna mitt nr eller inte. Jag vet inte, om det skulle vara så lätt. Men det känns så konstigt, att bara göra så här. Det finns folk överallt. Det skulle passa , om han skulle sitta nära, att folk ser inte . Men när kommer det hända. Om han skulle sitta brevid mig, sen kommer jag direkt att lämna min lapp. Fynn, jag vill träffa honom på riktigt, prata med honom. Tänker på honom nu, det är bra, då tänker inte på N. Dags att släppa honom.....kan jag det? Jag vet inte, måste prova ju. Jag vill inte gå till badoo, han är där, han ser mig. Ska plugga lite nu, sen ska äta, sen ska ducha. Nu har jag pluggat, ätit ,duchat klar. Tittar på tv,pratade med J precis. Öppnade skype, men han är inte här. Tror inte att han kommer. Jag hade väntat den dagen, att vara ensamma , att kan bara säga "hej"till honom, och nu är han försvunnen. Han brukar vara i skype, varje kväll, och nu. Har han tappat sin mobil, eller hänt nåt. Jag kan inte ju ring honom. Nej, måste lämna honom i fred. Tänker nu bara på honom, han är i mina ögonen. Kan inte släppa honom nu. Jag blir galen, om kan inte få honom. Kommer vi ses imorrn? Jag kommer bli ledsen, om han kommer inte imorrn. Jag måste få tid, att passa på, när ser honom , och han ser mig, och vi är nära varandra, sen kan ju ge min lapp.Jag blir kär i honom....snart...eller jag är det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0