22.september

Inatten kunde inte sova så bra. Tänkte på honom. Och igår sov redan klockan halv nio. Tittade filmen, drack vin. Vin gör mig trött. Kan ta varje kväll, att kan somna. Snart ska till jobbet, klockan är över 7, och det regnar ute. Jag gillar inte regn, när man måste vara ute. Idag kommer det bli lugn dag på jobbet, men imorrn och på måndag kommer det vara jobbigare. Jag är ledig från jobb på torsdag, och jobbar igen ju på fredag. Väntar nu lördag, när är helt ledig. Det känns bra, att vara alldeles själv, utan J, men saknar henne. Hon ringde inte igår, då mår hon bra.Kankse ska ringa till de på jobbet, när har rast. Tänker på honom, och vill glömma N snart, vill inte mer tänka på honom. Nästa vecka ska få paket från HM, och från ELF. Lite lyx kan få själv. Nu tänkte beställa hårfärg och ny shampoo, men tänkte vänta tills nästa månad. Ska få se, hur mycket få pengar över. Kanske ska betala lite lån, ca tvåtusen. Måste göra det, att sen betala lite mindre. Vill betala först det sista lånet. Och ingen mer lån, det räcker. Nu måste börja tänka att spara pengar.Jag har en kapitalkonto, men jag kan använda det närsomhelst. Nu ska gå jobba. Hemma igen, klockan är halv nío. Jobbat idag, ätit maten hemma, pluggat, nu tar det lugnt, kanske ska titta nån filmen, vet inte om orkar. Tänker nu bara på honom. Jag måste göra det, att ta det första steg,jag måste göra det. Jag bryr inte om andra, men jag är rädd, hur kommer det bli. Om jag inte gör det, då kommer hända ingen. Jag vill ju veta om han är uppdagen eller inte. Kanske han väntar, att jag kommer till honom. Jag vill inte känns dum. Kanske ska gå tidigare dit, att de finns inte mycket folk. Kommer han att vara där på måndag?. Vad kommer hända, om han kommer inte på måndag.då blir jag ledsen. Det är bättre, att gå direkt till honom, och sen bara komma tillbaka. Jag vet inte vad göra, kan inte glömma honom nu. Tänker bara på honom. Jag vill träffa honom , om han är uppdagen kan gå ju vidare. Drömmer om honom nu hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0