23.september

Det regnade precis ute, men ser ut att det slutade nu. Vill inte vara ute med regn. Igår kväll klockan 23 ringde J, hon ville prata med mig, hon väckte mig. Fattade inte varför ringa så sent, jag jobbar, jag pluggar, måste vila oxå. Fick prata sen lite, orkade inte lyssna henne mycket. Var ju så trött. Nu det är bara 4 dagar kvar till prov, och börjar bli nervös. Läser ju boken, måste börja med testerna oxå nu. Imorrn är det ny vecka, och imorrn hoppas att jag tar min chans. Kommer han svara "ja" eller "nej"? Måste göra det, ingen ide att vänta så länge, vågar jag gå fram. Ska börja gå till jobbet snart. Hemma efter jobb. Tänkt hela dagen på honom, imorrn är det måndag, och jag ska göra det imorrn. Hoppas att jag klarar, jag vet inte, men det måste jag göra. Tänker på honom nu hela tiden, kan inte glömma honom. Jag blir galen snart. Öppnade skype, och N är online, och vad gjorde jag- skrev "hej, hur mår du", men han svarar inte ju. Hela veckan har han varit offline, och nu är han online. Kommer han nu att blocka bort mig? Jag vet inte varför jag gör såhär. Jag vill ju glömma honom ,men nu kommer han ihåg igen. Vad jag ska göra? Jag vill gråta bara, jag vet inte mer vad jag vill. Jag vill inte vara ensamma, vill ha nån nära, att vara kär i nån, hålla nån, älska, kramas , pussas nån.Så många tankarna snurrar i huvudet. Jag saknar ju N, men det är slut mellan oss. Varför började skriva med honom? Varför? Nej, jag måste släppa honom,måste gå vidare med mitt liv. Vad kommer hända imorrn? Jag vill ju att han ska säga"ja, jag ska ringa dig",men det kan vara tvärtom. Jag måste göra det nu, annars väntar och känslorna kan bli starkare, sen det är försent. Nej, jag ska göra det imorrn. Kommer det hända vad händer. Om han är uppdagen, sen kan glömma honom ju. Måste gå vidare med livet, men hur. Hela sommaren har ju sett honom, tänkt på honom, varför hade jag N? Varför väntar så länge, att gå fram till honom. jag vet inte ju om jag vågar att gå fram, men nu börjar bli säkrare, att gå fram till honom. Nu tänkte att gå förbi, att han ser mig direkt, att jag ska inte gå fram bakifrån. Imorrn kan komma nu, orkar inte vänta. Ja, här skriver jag om mina planerna, och sen kanske han kommer inte imorrn. Förra måndags han kom inte ju....Nej, han måste komma imorrn. Ska ducha nu, måste tvätta håret oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0