24.september

Måndag idag-ny vecka, mycket att tänka, mycket att göra.Hoppas att min vecka börjar bra och slutar bättre. Inatten kunde inte sova så bra, för att tänkte på honom, tänkte hur ska gå till honom, att ge mitt nr, vad kommer han att säga?? Jag vet inte. Jag har ju inte kommit över N helt hundra %, kommer jag göra rätt nu, när hittar nån annan. Jag vill inte vara ensamma ju, samtidigt är rädd att träffa andra. Är jag redo, att gå vidare med mitt liv, med nån annan. Det är många tankarna i huvudet. Men jag måste ju göra själv, att hitta nån. Och jag vill inte gå till badoo, att träffa där nån. Jag hittade där N, som trodde var för mig, lämnade badoo för att hittade honom. Och han är kvar där, jag vet det, men vad gör han där, när han har sin ex. Det har jag inte förstått, sist när såg honom att titta badoo , svarade han att han använder inte. Nej, nu måste gå vidare utan honom, han behöver inte mer mig. Nu är öppet nya dörrar, och jag kommer inte stänga de så lätt. Det kan ta tid, att hitta nån annan, men idag har jag bestämt att ta första steg, men kommer han idag, det är en stor frågetecken.Det kan hända, att han kommer inte, och måste vara beredd för det. Om han kommer inte, då måste han komma imorrn. Och sen kanske ska gå imorrn lite tidigare, annars finns det mycket folk där ju. Nu ska gå till jobbet. Nu är hemma igen. Han kom inte imorse, och jag var beredd, att gå fram. Jag blev besviken, att han kom inte. Imorrn måste han komma. Jag vet att han kommer imorrn. Och tänkte gå imorrn lite tidigare, sen det finns inte så mycket folk, när brukar gå. Jag måste göra det, jag kan inte bara fortsätta att titta på honom, och låta vara. Jag är intresserad av honom, men är han intresserad av mig med. Jag har ingen aning, hans plickar säger, att han är intresserad av mig. Om han är det, tror att han vågar inte själv komma till mig. Kommer jag göra rätt , när går fram till honom. Vad kommer han svara till mig? Det kan hända, att han säger "nej" till mig. Om det, då kommer att bli ledsen, men det finns andra "fiskarna". Tänker så mycket på honom nu, när det är slut med N. Men tänker på N, oxå. Måste komma över honom. Men hur?. N pratar inte med mig i skype, men varför han raderar inte mig, förstår inte det. Imorrn är det dag kommit,när kommer jag gå fram till helt främling, som jag är intresserad av. Det kommer bli seriöst , om jag står där, och pratar med honom. Tänk om han kommer att fråga mig nåt. Eller svarar att han är uppdagen, eller varför han skulle ringa mig,jag måste tänka oxå på det, om han säger nåt till mig, vad kommer jag svara. Jag hoppas, det blir bra, om jag tar det viktigt steg nu imorrn. Bättre att gå lite tidigare, då kommer inte folk stirra på oss. Bättre att säga direkt att "du kan ringa mig om du är inte uppdagen", sen bara vänta om han tar min lapp eller inte. Jag vet inte , tänker nu så mycket, när vi ska träffa imorrn. Vad kommer hända sen.? Det är klart, att jag vill att han ska säga, att han ska ringa mig ju.Men det kan bli tvärto, oxå ju. Imorrn kommer J hem , jag har saknat henne så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0