25.september

Idag det är tisdag, bara 2 dagar kvar till prov. Jag börjar bli lite nervös. Rädd för uppkörningen. Måste plugga nu de sista dagarna mycket. Ska till jobbet snart. Lite tidigare än vanligt, för att träffa honom och ge mitt nr.....om jag vågar gå fram. Jag vet inte , om ska göra det. Men har ju de sista dagarna tänkt så mycket ju att gå fram. Det tar inte mycket tid, bara ca 10-15 sek, om han börjar inte prata med mig. Jag är rädd att gå fram, men samtidigt vill ju veta, om han är intresserad av mig, eller har jag tolkat fel hans plickar. Nej, idag måste gå fram, sen kan andas ut lugnare, när har gjort det. Idag kommer J hem, äntligen, har saknar henne mycket. Hoppas hon har köpt till mig nån present. Pratade igårmed Sweetie, hon sa att J mår bra, att han gillar att vara där. Idag har jag körning igen. Bara 2 sista dagarna kvar. Jag har problem med pedalen, det är största problem, och växla till tvåan snabbare. Annars går det bra. Klockan är snart 8, och J är på väg hem. Äntligen kan krama henne, har saknat henne så mycket. Ja, jag gjorde det. Gick lite tidigare, och såg när han kom, tänkte ska gå eller inte, sen dej, jag ska gå fram. Gick till honom, han rökte( har inte sett honom röka tidigare), sa "hej, du kan ringa mig om du är inte uppdagen" Han titta först , förståd inte sa " vad sa jag", sen sa igen, sen sa han bara " ah jey",sen bara kom bort. Jag undvikte honom, tittade inte alls på honom, tåg andra dörren.Fyn han såg ut inte just som hade tänkt, så nära. Jag var helt säker att han är uppdagen, han kommer inte ringa eller smsa. Men han skickade sms- det är jag från tåg, jag heter..., har bot här 1,5 år, kan inte så bra svenska, fråga att vad var meningen att jag ge mitt nr. Att om jag vill sen han vill jätte gärna lära känna mig,kram. Sen svarade, sen han smsa, att hans kompis hjälpte honom, att skriva sms, att han kan inte så bra. Han kan inte heller engelska. Jag vet inte hur vi kommer att prata, om han kommer inte att förstå. Det blir jobbigt. Jag fattar inte , att jag har gjort det, att gick fram, och han svarade. Jag vet inte, vad ska göra. Kommer jag att lära känna honom, eller, allt kan hända. Stor fråga är ju, om jag kommer över N. Saknar honom fortfarande, men jag får inte berätta till honom. Men glad jag blev, att han svarade, men jag vet inte om jag vill lära känna honom. Vi ska få se. Imorrn vi ska ses, sen ska få se. Vet bara så lite om honom-han kan inte så bra svenska, tror att han bor med kompis. Jag vill ju träffa nån, bli kär, vara med nån. Men kommer de vara han, jag vet inte. Har jag kommit över N?. Nej, det har jag inte gjort. Det kan bli svårt, om kan inte släppa honom. Måste gå vidare med mitt liv. Nu ska fixa mat till j. Snart är hon hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0