26.september

J sitter vid ipad. M är hemma. Det var nån ringde igår klockan halv elva, ingen nr. Och det var 2 gånger. Tror att det var han, men vet ju inte. Imorse såg honom inte. Tänkte nu att han blev rädd, att träffa dig. Nu ikväll skickade sms, han svarade precis, att nej. Nu skrev att han jobbar på nätter. Nu jag ser att han skriver utan kompis hjälp. Frågade, om han kommer imorrn. Han svarar inte. Nu skiver han , jag fattar ingenting, att han vill den förhållande, men jag har ingen intresse av mitt språk. Om att gå. Skrev att förstod inte, vad han menar nu. Nu chattar med honom i viber. Jag fattar ingenting, vad han menar. Ska kolla, om ska få nån svar av honom. Nu börjar han prata med mig, men det är svårt,att jag förstår inte så bra, vad han menar. Nej, ska chatta lite med honom, ska få se, vad kommer hända. Nu chattar lite, han är bara 30 år, och kommer från Iran. Vet inte, men känner mig osäker om vi kommer att träffas.Jag vet inte, tror att han är rädd , att det blir fel. Med språk, han känns rädd, att vi kommer inte att förstå varandra helt rätt. Chattar vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0