27. september

Idag hade jag prov. Jag klarade teoriprov. Jag var så glad, att klarade. Men körprov gick helt till skogen. Nu har jag 2 månader kvar, att klara ny körprov. Det betyder att måste köra igen, och pengar bara rinner igen. Nu måste igen ta ledigt från jobb. Har mejlat till Nils, vet inte om han svarar imorrn. Jag vill inte ju ta ledigt från jobb, men måste göra det. Imornn ska jobba . Och imorrn ska träffa "honom", hoppas jag. Hur kommer det bli, hur vi kommer att prata. Han kan inte så bra svenska. Jag vill träffa honom, vi chatta länge igår, och han var intresserad av mig. Berätta oxå om J,att nu vet han att jag har en dotter. Han svara, ett det är ingen problem, att jag har barn, han älskar flickor. Orkar inte vänta, när ska träffa honom igen. Jag är lite besviken, att gjorde så många fel idag med körning. M sa, att jag ska inte ge upp. Jag kan inte ge upp nu, för att nu är jag klar med teori, och måste klara nu körprov. Vissa saker gick ju bra med körning. Tänker inte så mycket på det nu. Nu måste börja plugga för högskoleprov. J ska sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0