28. september

Fredag har kommit. Mycket som har hänt den veckan. Känner mig trött, ska ta det lugnt, men det kan göra när J har somnat. Fick ny uppkörningen den 16. september, och nya körleksionera oxå. Imorse skulle vi ses, men han kom inte , igen. Nu börjar tro, att han är rädd att träffa mig. Han är rädd, att prata med mig, för att han kan inte svenska så bra. Idag skickade viber meddelande "hej, hur mår du?", men skrev det på arabiska. Men han har inte läst den, inte ännu. Kollar hela tiden, om han har läst den. Kommer han att svara, eller inte. Jag vet inte, kankse är jag lite som puffar honom mer, att ha kontakt. Jag vet inte. Om han jobbade inatten, då skulle han varit vaken nu. Ingen ide att ringa till honom ju. Jag vill lära känna honom, och har förstått att han vill oxå lära känna mig. Jag vill inte skynda mig med honom, vill ta det sakta sakta. Tänker på honom. Men nu det har varit två gånger, när vi skulle ses, men han kom inte. Ska börja baka bröd med J. Sen ska få se vad vi ska hitta att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0