29.september

Lördag. Hade inga planerna, vad ska göra.Men nu tänkte åka till Skärholmen med J. Hon skulle behöva vinteröverall, såg några annonsen, bra pris. Tänkte nu kolla, om jag hittar då ska köpa. Hon skulle behöva en jacka nu,beställde en, men det kommer om en månad. Har kollat runt Tradera, och det finns där med.Nu passar på, kanske kan köpa där redan nu. Pengar räcker, men inte att köpa för mycket. Nästa månad kommer behöva att ta lån igen. Och nästa vecka kommer M-s kusin , att bo hos oss. Då kommer att ha ca tvåtusen över, för att tar betalt från honom ca tretusen för en månad. Om min "ny" kompis. Ringde till honom ju igår, men han svarade inte. Och nu har raderat alla hans meddelande. Känns att vi kommer inte att ha nån kontakt. Att han kan inte prata svenska med mig, han är rädd. Men när jag chattade med honom, han skrev på svenska, och jag förstod vad han menade, men han skrev att han använde google translate. Han vill ju lära känna mig,men vi kommer att ha språkproblem. Det skulle funka, men det skulle ta tid för honom, att prata med mig. Nu måste lämna honom i fred. Han har inte kommit redan två gånger på morgonen, och jag har förstått, att han kan inte träffa mig.Jag kan inte göra inget mer, om han är rädd med språket. Har inte raderat hans nr.men kommer göra det snart kanske. Ska börja fixa J för idag. Kan inte stanna hemma. Nu är vi hemma igen. Köpte till J en jacka, fick den med bra pris. Överallen såg inte ut så bra. Måste handla, skulle gjort det när kom hem, men J var så trött och bara gnällde hela tiden. Jag tänker på honom , hela tiden. Jag vill skicka meddelande, men jag kan inte göra den.Han har visat , att han kan inte börja dejta mig. Om jag bara skickar en sista meddelande, om han vill chatta med mig i viber, han kan göra det.Jag skulle vilja träffa honom. Det är ingen problem, om han kan inte så bra svenska. Jag förstår honom. Tänkte gå handla med J, måste köpa lite maten hem. Just precis har skickat viber meddelande, men tror inte om han kommer att svara. Bättre att lämna mobilen ifred. Senare på kvällen: klockan är över 7, för ca två timmar sen skickade viber meddelande, men han svarar inte... och jag är ledsen, för att jag vill lära känna honom,men måste förstå honom. Nu måste kanske radera hans nr, jag vet inte, det är bättre. Men vill inte ge upp så lätt. Jag är intresserad av honom, men han känner, att det går inte, att förstå varandra. Jag skrev, att det är ingen problem för mig, att han kan inte så bra svenska. Varför det måste hända med mig`? Jag hittar nån, att lära känna, och det tar slut så snabbt. Är det jag som är fel eller. Min problem är att jag bli kär så snbbt, och hoppas så mycet, men får inte hoppas så mycket. Samtidigt saknar ja N, kollar honom hela tiden i skype. Men när ser honom där, loggar ut på en gång. Kanske han( A) är inte hemma, att förstå, vad jag skrev där. Vem vet, men just nu känner,. att han kommer inte svara mig mer, och han kommer inte mer med samma tvärbana. Vill inte tänka så mycket på honom. Vill bara gråta ut mig Imorrn har J simskola, sen måste städa hemma. Mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0