2.september

Sitter hemma. I natten fick jag sova ut, tack för sömntablett, som fick av Anja. Känner mig fortfarande lite yr och seg. Men hann städa hemma idag. Fick sms imorse av M,att han är ledig idag, att kommer hämta henne efter klockan 1.nu väntar när han ska hämta. Då ska gå handla lite sakerna, kanske, om han kommer snart. Vill inte nu sitta hemma här. Hela tiden tänker på honom. Vet inte om ska ringa till honom , eller inte. Tror att han är inte ok,att han svarar inte i Skype. Eller då han undviker mig. Men varför han plockar inte bort mig i Skype då? Det här med M, vet inte hur ska göra. Att han bara skickar Sms,att han är ledig, att han kan ta J. Det passar inte bra, det går inte,att det passar för honom. Han måste säga tidigare, när han är ledig. Måste prata med honom om det. Bara 3 veckor kvar, sen de ska åka till LOndon. Då kan vara mig alldeles själv. Måste ta hand om mig bättre sen. M frågade mig, att när jag ska få data. Jag sa att beställde det, att ska hämta det när jag ska få lön. Men jag vet inte när ska få det. Behöver pengar först, och om jag måste köpa själv, sen ska beställa det, sen få nästa vecka. På fredag börjar igen köra. Nu måste tänka bara på körning m ingen annan. Behöver ingen stress nu. Nu är de 4 veckorna viktiga för mig. Tänkte börja öva frågorna i körkorts.se. Kan plugga där extra. Teori känns inte så svårt, men körning, måste öva mera. Nästa vecka måste jobba mycket nu.utan fredag som jobbar 5 timmar. klockan 6 på kvälen. Han är kvar i skype. jag var ute och handlade, lämnade mobilen hemma, att inte kolla honom hela tiden. nu kom hem, kolla honom igen. han är i arlanda, vad gör han där. Kan det vara hans ex, som kommer eller han hämtar nån kompis. Vem ?. Men det kan jag inte få veta, aldrig. Jag raderade mitt konto just nu, men det är så lätta att fixa igen. Det kommer göra så mycket ont, att inte få kolla honom, men det blir bättre. Det måste bli bättre. J är med M på bio, jag har några timmar att vara själv, och vad gör jag, bara gråter, tårarna bara rinner. Vill ringa honom, prata i skype. men han svarade inte igår Ingen ide, att börja skriva där. Han kommer snart att radera bort mig, men fråga är bara när. Varför har han inte gjort redan nu. Det har gått en vecka, när vi "gjorde slut". Det känns så mycket just nu. Och M kommer att sova här, kanske. Jag vet inte det. Vill inte prata med honom, om att jag träffar inte mer honom. Jag har ingen aning, om han kommer att svara , när ringer honom om data. Känns att han kommer inte svara på mitt samtal. Tänkte prova ringa imorrn, när han har rast. Vet inte, om vågar, kommer jag att klara med honom. Kommer han att klara prata med mig. Jag vet inte vad han tänker om mig nu. Tänker han , hur jag mår eller om jag saknar honom. Han vet att jag saknar honom. Ska försöka ringa honom imorrn.,men vet inte om han svarar. nu kan inte kolla honom på badoo. nu måste leva mitt liv, men det känns så mycket, alla känslorna brinner i hjärta. Vill bara gråta ut allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0