30.september

September månad är slut med idag. Det har varit som vanligt. Hände inte så mycket. Snart ska till J-s simskola. Hon vill inte äta frukost, det är nåt fel med henne. Hon vill äta bara godis, kex, ingen frukost. Nu frågade, var jag gömde godis, sa att du måste äta frukost, hon gnällade. Men hon vill inte äta inget. Igår kväll bara väntade, att han skulle svara nåt, men inget. Han kommer inte att skicka nån meddelande., vi kommer inte att ha nån kontakt. Måste bara glömma bort honom. Radera honom i mitt liv. Varför det måste hända med mig, förstår inte. Varför kan jag inte hitt nån snäll man. Jag hittar nån, men det håller inte. Just nu vill vara bara själv, inte tänka mer nån . Nu måste börja plugga för höskoleprovet. Nästa vecka kommer M-s kusin, vet inte vilken dag. Nästa vecka jobbar bara kanske 3 dagar. Tråkigt. Men hoppas att jobba då 8 timmar de alla dagarna. Måste jobba nu i oktober mycket. Idag måste städa hemma, Igår städa bara toaletten, hade ingen ork att göra hemma nåt. Jag kan inte städa när M sover här ju. Måste vänta tills klockan 3, när han ska vakna.Måste ta det lite lugnare nu, med alla mina man.Inte tänka på de. Klockan är halv 4, J tittar på bompa. Jag måste städa bara vardagsrum ,sen är jag klar med stäning. Vilade lite. Och jag har inte kommit över N. Jag öppnade igen badoo, och kollade honom. Han har två bilder där upp. Men jag raderade mig direkt. Han är i Märsta.... Känner att har inte kommit över honom, kommer jag det göra snart eller inte. Jag vill glömma honom, men kan inte , han är kvar i mitt hjärta, annars skulle inte tänka på honom så mycket. Vill ju gå vidare med mitt liv, det är svårt för mig, om kan inte glömma honom. Jag vill träffa den andra, men känner lite att det är fel, för att vill glömma N, därför vill träffa honom, lära känna honom. Men han vill inte, han svarar inte till mig. Kommer han på tisdag, det tror jag inte, för att han undviker mig helt. Måste nu glömma honom med? Som jag trodde, att han ville lära känna mig, att ha en förhållande. Men han är rädd med språk, men skrev honom, att det spelar ingen roll för mig, att han kan inte så bra svenska. Men han kan inte. Det måste hända med mig, allt är så fint i början, och sen går nästan allt till skogen. Började idag läsa boken om högskoleprovet. Det känns inte så svårt, det finns bra förklaringar, men nu har jag bara en månad kvar att plugga det. Och tiden bara går. Nu när ska vara ledig från jobb, är hemme, sen kan plugga hemma extra, och sen varje kväll tänkte ta ca en timme, att läsa den boken, när J sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0