3.september

Ny månad har börjat. Det har börjat som det är. Idag ringde honom,men han svarade inte. Nu skickade meddelande i skype, att ringde bara om data. Men han svara inte, jag vet. Han har haft hela dag skype online. Snart kommer han att plocka bort mig, jag vet. Jag tänker på honom fortforande. Men det är ingen ide, att störa honom med data. Han kommer inte att prata med mig mer. Jag vet att han är inte ok, han svarar inte, när ringer, eller skriver skype. Han vill inte prata med mig, eller då han mår inte bra, att klarar inte att prata med mig. Nu kommer att hända stora förändringar. M har problem med sin kompis, och han ska flytta hit. Om han ska få den lägenhet. Han kan bo här de 2 månader. Han sa, att han ska betala hyra, Jag sa, att hela hyra, och sen kommer hans kusin.då betalar de båda, om de vill bo här. Jag behöver ju pengar. Jag hoppas att jag ska få bostadsbidrag nu i september. Jag mejlade till FK, de har inte svarat. Det känns som vanligt, när tänker på honom, vad han gör nu, jag vet att han är med henne. När jag ringde idag, då han svarade inte, då betyder det att han såg att det var jag, han har kvar mitt nr. Jag vet inte , om det blir lättare, när M bor här, kanske kan glömma bort N lättare, jag vet inte. Jag saknar honom, men kan inte säga det till honom, jag har gräns, som kan inte komma över. Nu när han pratar inte, han klarar inte att prata med mig, han vet att han krossade mitt hjärta, och vill inte såra mig mer. Jag måste bara släppa honom, men klarar inte just nu. Han betyde för mig, nåt extra, som kom till mitt liv, när jag behövde nån, att bli kär, att känna att nån vill ge mig sin kärlek. Vi hade nån band, men det höll inte. eller han var inte redo, att träffa nån. han har sitt ex kvar i sitt hjärta. Jag förstår det, men att han låt mig vara med honom så länge. Varför han ville träffa mig, när hans ex var tillbaka. Varför han gick inte till henne, och inte stannade , varför? Det kan jag inte förstå?.Jag vill inte tänka på det mer. Vill bara komma ut från honom,men kan inte. jag har känslorna kvar. Nu vet inte vad göra. Jag tänkte vänta några dagara,sen ska ringa sista gången, sen när han svarar inte, sen skickar meddelande. Jag kan inte glömma honom så snabbt. Kommer jag mer att bli kär i nån. Jag är rädd, att bli kär i igen. Mitt hjärta är krossat. Det finns en man, som jag är intresserad av, men det är som omöjlig, att träffa honom på riktigt. han, som jag träffar på tvärbana på morgonen. Nu har inte träffat honom,kanske kommer träffa honom, kanske inte vet inte. Jag måste först att glömma N, sen kan börja träffa nån annan. N plockar inte bort mig i skype. Bara att vänta. Varför jag är kvar där, men snart han ser att jag stör honom för mycket. Sen han bara blocka mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0