4.september

Äntligen hemma, tittar på tv. idag jobbade 8 timmar, igen. Det är bra ,att kan jobba mera timmarne. Det var inte just mycket jobb. tänkte att kanske han ska ringa. Ok, väntade, och N ringde. Frågade hur mår jag, hur mår Jennica. Sen berätta att han skrev fel art. Nr.att det kille som visade dator, är ledig den veckan. Sa att om jag hittar nån, kan skicka meddelande med art. Nr. Kollade nu 2 dator, som kan tänka att köpa. När vi pratade, då var det som tyst, som ingen av oss, kunde säga nåt. Sen började jag prata.. Han var som vanligt, inte bara prata om dator. Nu ska skicka sms imorgen, när han ska börja jobba. Vill inte skicka nu, när han är med henne. Jag vet inte , kanske hans ex kollar hans mobilen. Vet inte ju. Men det vari överraskning att han ringde. Jag ska få lån, men det kan komma på fredag eller på måndag, vet inte, om ska köpa data, och sen när ska hämta det. M skickade tusen krona. sa bara tack. Nu har jag ca två tusen,som ,kan betala för data. Fick lönebesked, men kan inte öppna det. Med iPad. Måste gå till bibliotek, men när .vet inte hur länge ska jobba imorrn. Ska fortsätta att titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0