6.september

Jag är trött. Igår hann inte skriva inget. Skickade sms till N, att kolla några datorer, han ringde när han hade rast. Asus var nästan ingen rabatt. Sony var bara 300 krona rabatt. Han sa att kolla i Media markt. Sen ok, vi hörs. Igår kollade 2 till Asus , som kan tänka att köpa. Skickade sms, men han ringde inte idag, nu kollade igår netonnet, finns 2 data, som kan tänka att köpa. Och nu kollar media markt, det finns många där. Känns att kommer att köpa i media markt. Vet inte, jag ville ju köpa från honom, men om hittar billigare, då köper det billigaste. Nu på lördag ska gå till Media maerkt. Kollar där. Och sen kommer inte att träffa honom mer.....tänker på honom fortfarande.. Nu tänkte att ska bestämma på måndag, sen ska ringa honom. Imorrn börjar köra igen, jobbiga veckor väntar fram, 3 långa veckor. Och jag tänker, drömmar om honom, min tvärbana kille, varje morgon , bara vill se honom. Vet inte om han har sett mig eller inte. Jag har färgat hår nu. Kanske måste gå närmare till honom, att se på honom. Jag vet inte, men vill träffa honom. Men vågar inte ta de steg. Tänkte att ge mitt nr, och säga du kan ringa , om du är inte uppdagen. Men nej, det kommer jag inte göra. Jag vågar inte bara. Han har kanske fru, man vet inte ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0