7.september

Sitter hemma, kollar datorer i Media mark. Men det är bättre att gå dit, och känna själv. Så imorrn ska jag köpa min egen första data. Jag är trött. Vaknade redan vid 3 tiden. Kunde inte somna om. Tänker på honom, ej N. Imorse såg inte honom först, sen såg honom. Ok. Sen när skulle av i tvärbana . Han stod vid en dörr, jag vid andra dörr. Han såg mig, och tittade på mig länge, jag tittade oxå på honom. Han kände igen mig. Tror jag ska bli kär i honom redan så här. Jag vet inte, har börjat att drömma om honom. Jag vill träffa honom, men hur. vågar jag ta de första steget. Jag är rädd, men ska kolla,om vi fortsätta att titta på varandra, då går jag fram. Jag har sett honom hela sommaren, men då hade jag N? Nu är N borta, vill komma över honom snabbt. Då kanske kommer att ta honom, att glömma N. Men det kommer att vara fel. Jag vet inte vad ska göra. Jag vill inte vara ensamma, vill bli kär i nån, men vill att det ska vara i båda sidorna. Jag börjar tänka på honom mer och mer. Hur ska jag göra. Jag vet inte, men nånting måste jag göra. Jag fick bostadsbidrag, och de betalade för augusti, då kommer de att betala i september nästa. Tur för mig. N hade inte ringt om de dator,ok. Och jag ringde nu honom, men han svarade inte. Låt honom vara. Jag vill prata med honom bara den sista gånger. Idag hade körning och det gick inte så bra. Måste börja om nästan allt. Jag vill ha min data. Jag ska få det imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0