8.september

Idag köpte jag min första data.Det blev en ASUS. Och jag älskar redan den data. Det tog tid ,att köpa den.Väntade kanske halv timme, sen fick den. De hade inte ute , då fick de hämta det i lager. Ah vad glad jag blev, att fick det. Måste tacka N,att han rekommenderade ASUS. Ska försöka ringa på måndag till honom, om han svarar på telefonen. Men tror inte , att han vill prata med mig mer. Sen skickar meddelande. Tänker på honom, lite på N, men måste komma över N. Vet inte hur länge tid det kommer att ta. Vill bara ha nån, att älska. Vill inte vara ensamma. Det är jobbigt med J. På kvällarna hon somnar nästan alltid på soffa. Hon har långa dagarna, att vara i skolan. Men det är livet. Igår prata med M. Han vill åka till Pakistan i dets-januari, och ta med J. Jag vet inte, om det är ok, att hon ska följa med. Måste tänka på saken. Kankse ska säga ja, för att när hon ska börja skola på riktigt, då kan hon inte åka , och stanna så länge. Då kommer det bli lite lättare för mig oxå,, när hon är borta. Jag vet inte. Nu när jag har data,då kan börja att söka nytt jobb. Nu det räcker med hotell, måste komma bort från det. Det kommer inte att bli lätt, att hitta nytt jobb. Men måste göra det. Ska börja plugga körkort, ska göra testerna., kostar 190 kroana i mån. Kan ta med sig ipad, då kan göra testerna, när går till skolan. Eller göra hemma. Kommer inte att ha tid, att göra tester i skolan, inte varje gång. och ja måste bli bättre att köra. Imorrn ska J till simskola. Det kommer att bli roligt för henne. Och sen ska hämta min jacka , som vann i tradera. Idag köpte nys stövlarna-höstskor, till mig och till J. Vi hade som mamma-jennicas dag. Händer inte ofta, att kan lyxa lite, äta god mat. Data känns så bra och snygg. M vet inte att köpte. Jag sa , att ska köpa från kompis, som jobbar i lagret. Han ville inte att jag köper av hans hjälp. Nu kommer säga att köpte utan hans hjälp.Han kan behålla sin SONY. Nu har jag min egen data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0