9.september

Hemma ensamma liten stund. M är ledig, tog J , de ska handla lite. Vill att det ska bli imorrn. Att få träffa honom, på tvärbana. Nu har varit utan badoo en vecka, och det känns bättre, att kollar inte N, hela tiden. Men nu det är skype, kollar när han är online. Nu är han online, loggade själv in mig, men kommer inte att prata där.Han svarar inte, jag vet. Ingen ide, att börja själv. Imorrn tänkte prova ringa, och tacka honom, att han kollade dator till mig. Jag älskar min data, det är så fint. Min första data.Kan göra allt själv. Jag var ibörjan ju orolig, om kan fixa det själv.Men klarade det själv, att börja använda. ingen hjälp. Imorrn ska jobba, 5 timmar nu igen. Sen har jag körning, och det börjar när han har rast. Jag tror inte att han ska ringa mig. Jag ska gå lite tidigare, att kan plugga lite där i skolan. Och nu måste öva på allt, att komma igång igen med körning. Jag är stressad bako ratten och lite för försiktig, vågar inte. Måste börja ändra mig nu, annrs kommer inte att klara prov. Bara 3 veckor kvar. Teori känns inte så svårt, men körning är jobbigare. Nu kan göra testerna varje dag, och så många som vill. Det finns förklaring med, att man kan läsa och tänka på det vad var fel. M ska lämna J imorrn, men jag ska träffa honom imorrn.Såg hans grejerna, och han hade allt med sig, som han ska flytta tillbaka.....fynn säger bara för det. Och nu kommer Daniel oxå hit. Men då betalar de till mig, ingen problem för mig. Jag behöver pengar. Jag har ju lån efter lån. Betalade nu vivus, för femtusen direkt. Nu har kvar ca elvatusen att betala i septemer. Måste börja att spara nu mycket, om vill börja att betala mina alla lån. Nånting måste ju göra nu. Och hitta andra jobb. Hoppas att M ska få lägenhet, att han ska flytta i nov. hoppas de svarar imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0