10.aprill

Här är jag som vanligt, varje morgon , nästan samma tid. Jag måste glömma bort nu T med, han läste igår mitt meddelande, men svarade bara , att han är kvar en liten stund. Jag frågade idag, eller några dagar. Och sen skrev -undrar om du vill träffa mig eller inte. Men såklart han svarade inget. Nu imorse skrev bara- ok, jag förstått att du vill försvinna. Om du vill träffa mig, kan du kontakta mig via ejl, om du har kvar min mejladress. Annars lycka till.. såhär skrev jag, men tror inte att han kommer in dit mer. Jag vet inte varför han måste vara som alla mina "svenska" dejter, som vill träffa , och alla bara försvinner. Är det fel hos mig kanske? Nu tänkte prova match.com , om det går att ta kontakt med nån, de är det bra, att hitta nån. Skickad en mejl till en kille, men tror inte att han ska svara. Men jag får i alla fall besök. Men då måste man vara online. Igår fick ca 30 besök, ska få se hur kommer det bli idag. Idag kommer M ska åka. Och jag kommer aldrig mer att köra hans bilen. Igår jag körde till andra bilen vid parkering, M var med. Det såg ut bara en liten repa , ingen mer. Efter det har inte pratat med honom inget mer. Jag kan inte köra hans bilen, det är så tjock, och stor. Nej tack, nu ska köpa egen bil. Om en månad kanske har jag redan egen bilen, hoppas jag. Nu idag betalade en månad på match.com. Nu hoppas att det var värd nånting, att jag kommer att träffa nån. Nu ser alla, som besöker min sida, och nu kan mejla till alla själv, och tror att kan chatta med de som har med prenumeratsion. Har skickat några mejl själv, men ingen som svarar såklart, två av de kollade bara min profilen. Men det känns, att man måste vara själv aktiv, och ofta online, om man hitta nån där. Nu på kvällen är mer online säkert, då kommer vara själv aktiv. Kollar så mycket bara kan, väntar inte ju att killar ska kontakta mig. Fick ju två mejl, men en bor i Falun, och andra hade ingen bild. Nej tack. Men det finns där många killar, som har varit på andra sidorna. Jag fattar inte hur man orkar, eller hittar de inga dejter eller. Jag förstår inte de. Nu hoppas jag att kan hitta nån seriös där, att man betalar på det. Vi ska få se,vad kommer hända. Och det är som badoo där, inte bara Sverige, hela Europa är där samlats. En italiensk 40 årig flirtar med mig.... inte för mig bara. Snart ska hämta J, sen ska hämta ut paket från HM, till mig och till henne. Nu har M åkt, fick hämta lite J-.grejerna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0