11.aprill

Det går sakta sakta nu på match.com. Igår svarade en kille, och chatta lite, men tror inte att han blev nu mer intresserad av mig. Och sen kom en till till chatt, men chatta inte med honom. Tyckte inte om honom. Det kommer besök ju, men skickar själv en hel del mejl, men inte alla som svarar. Vissa ju kollar min profilen. Men det är svårt att hitta nån, som vill hitta tjej med barn. Kollar alltid deras profilen nu, om de vill träffa tjej med barn. Det var en kille, som jag tyckte var helt ok, men jag var för gammal för honom,men jag skickad mejl, och sa det, och önskade att han ska hitta , som han söker. Det finns ju killar, som vill träffa, men jag vet inte hur ska ta kontakt. Skriver ju att jag är lite nyfiken, men de svarar inte. Det kan inte ju heller gå så snabbt, att redan första dagarna hittar nån. Men hoppas att få träffa nån nu under denna månad, som har betalat för. Om en vecka får jag kanske veta, vad ska M göra , om han ska flytta till London eller inte. Och han ska ta a-kassa nu när han kommer tillbaka. Då kan hitta jobb kanske, att han kan hjälpa mig med J. Jag hittar ingen jobb som måndag till fredag ju, det är jobbigt. Men jag vill jobba, jag orkar bara inte stanna hemma mer. Och idag ringde Esra, och vi ska jobba nu imorgon och på lördag. Så på lördag måste ta J med. Men hon sa, att hon vill inte följa med., men kan inte göra inget ju. Och sen det var några dagar till att jobba på teatern. Och nu tror att jag har bestämt , vad ska göra. När M ska tillbaka, frågar honom, om han kan ta J varannan vecka , att kan jobba. Tänkte ringa till hotell, och fråga, om kan börja jobba nu i maj. Om de behöver personal där. Om kommer jobba bara några dagar, då kommer att ta a-kassa . Annars klarar inte. Jag kan inte stanna hemma mer, det är jobbigt. Hoppas att kan jobba på hotell nu på sommaren. Sen ska kolla vidare ju. Nu kollade en till dejtingsida, som kan vara bra. Men det är också betal, så nu måste kolla hur det kommer att bli. Har öppnat mitt konto där, och kommer besökare, bara halvtimme, och redan ca 40 besökare, och har fått mejl, ca 10, men kan inte öppna de. och det är mest som kollar mig över 35 till 50 åriga. Men de är inte för mig. Jag kommer inte svara ju alla. Tänkte ta det lugnt, ska vänta några dagar, om det kommer nån trevliga , då kan ju betala där. Vet inte hur är det match .com. Tyst är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0