12.april

Snart ska lämna J, sen ska till jobbet. Det var länge sen när jobbade, skönt att komma ut hemifrån lite. Men imorgon måste ta J med, det är jobbigt lite. Nu är medlem en till sida, och igår fick redan ca 180 besök, och ca 10 meddelande, men ingen för mig, en kille var som blev lite intresserad, men vet inte. Måste betala, om vill kontakta de där. Måste tänka om det allt. Och måste vara själv aktiv ju. Kanske kommer hitta nån där. Men jag har ju min N, som kommer inte över. Jag vet inte , hur kommer det bli nu, om vi kommer att träffa nästa månaden, när ska köpa bilen. Om jag köper, nej, jag ska köpa nu . Det är dags, jag ska inte köra med M-s bil. Nej tack. Hemma efter jobbet, skönt att vara ute lite. Men jag vet inte vad ska göra, ska lämna mitt jobb nu eller väntar. Jag vet inte. Jag vill jobba ju, men vill jobba mer, inte bara så lite, men det är bra att kan ju jobba. Måste bestämma nu nästa vecka. Nu kollar ekontakt , och det känns lite bättre kanske, vet inte. Det är mer besökare, och vissa skriver, vet inte, om ska ta och betala nu, tänkte jo ge en chans, men ska ta bara en månad, eller köra tre månader, jag vet inte. Det känns att det finns mer där, än t ex mötesplatesen. Men hur vet, när kontaktar nån, att person har också prenumeratsion. Har kollat runt där, och det finns några, som kan ju vara intressanta,men man kan inte göra mycket, utan prem. Ska byta kanske pres bild, match. com. Kanske sen få mer kontakt ju. Nu är klockan över nio på kvällen, och ska lägga mig snart. imorgon ska jobba ju. Jag har inte varit nu hela vecka online på MP, och tänkte ok, ska logga bara in. Men kände ingenting, att vil vara där mer. Och G har inte heller varit där nu hela veckan. Jag tror att han är tillsammans med sin tjej kanske. Men samtidigt börjar tro, att det är han på FB. Jag vet inte, hennes syster spökar lite, det måste vara ju han. Men han svarade inte, att det är han. Det spelar inte så stor roll, men jag vet inte, jag tänker ibland på honom, varför vi kunde inte träffas. Vad han tänker om mig ? Om om bara få denna chans, att få träffa honom. Men jag får inte just nu denna chansen. Och nu allt denna dejting, vill hels bara lämna allt bakom, och hitta nån utan att sitta vid data hela tiden, och kolla, att kanske kommer att hitta. Man vet inte, när den rätta kommer. Jag vill ju ha just nu bara en kille, men vi kan vara bara vänner. Jag kommer kanske träffa honom nästa månad, vad kommer hända, när ser honom. Jag vet inte, jag saknar honom, men han kan inte , han vill inte seriöst förhållande, men önskar att han öppnar sina ögonen, och ser mig, att jag vill vara bara med honom. Bättre att lämna honom bakom, och radera hans namn, hans nr, men kan inte det. Det gör inte han heller ju. Jag vill inte vara utan honom. Han har sagt till mig, att jag är en bra och snäll tjej. Han kan vara snäll, men samtidigt som galen. Och jag vet inte nu, om ska köpa bilen, och han vill hjälpa mig med det. Han bryr om mig, om han vill hjälpa mig. Men jag vet inte, nu när ska köpa, när ska kontakta honom. Kanske om en månad ska ta kontakt med honom. Börjar fråga om bilarna kanske bara, och sen kolla runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0