13.aprill

Idag jobbade jag och J. Det gick ganska bra, med henne. Hon var snäll, men inte alltid. Lite gnäll , men hon är en bra tjej. Det är jag som måste ändra mig, att hon ska lyssna mer mig. Jag känner ibland att jag bara inte orkar ju. Börjar bli lite dåligt igen, om tre veckor kommer ju att fylla år. Jag är alltid ledsen under denna tiden ju. Att vara ensamma, när man fyller år. Och hatar att bli äldre äldre. ... Jag känner att börjar känna nåt hos G, jag vet inte det är nån känsla, som är svårt att förklara, liksom att man börjar bli kär i. Men det är bara dröm, det kommer inte hända, att han skulle vilja känna mig. Han är inte intresserad av mig, som jag har varit. Jag vet inte varför denna känsla kommer nu, när vi är bara vänner, men vi har ingen kontakt. Nu ca två vecka sen vi prata med varandra. Fb, han är där ju, men det känns lite konstigt att börja prata med honom där för att jag frågade, om det är han, men han svarar inte ju. Det är inte 100% säkert, att det är han. Kan han inte bara la upp sin bild där. Jag försöker vara aktiv nu match. com, men där händer det inget ju, ingen som kontaktar mig, ingen som är intresserad av mig. Och denna ekontakt är inte bättre, finns ingen för mig, Tar det lugnt just nu, eller nej, jag vill ju träffa nån. men det är svårt, att träffa nån. Ingen som svarar, det var bara en som svarade , ingen mer, och han är också borta nu, tror att han vill inte träffa nån som har tidigare barn. Kollar alltid , om det är ok för de, att träffa nån som har barn. Finns , som skriver det är ok, men vissa vill inte, då måste vara försiktig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0