14.aprill

Tiden bara rinner, som vanligt. Jag har fått stora problem med J. Hon lyssnar inte, hon förstår inte , vad jag säger. Vi bara skriker, fick nu en stor utbrott , som är jätte arg på henne just nu. Jag vet inte hur jag orkar med henne. Hon har blivit så jobbigt nu, jag känner mig en dålig mamma. Och känner , för att jag är ensamma, har ingen stöd, ingen kärlek, jag behöver nån att ha, bara att inte känna sig ensamma. Jag vill bara hitta nån, men jag hittar inte. Jag vill inte göra inget hemma,, jag orkar inte, jag orkar inte ta hand om henne, jag bryr inte om henne, jag vill inte vara med henne, jag hatar denna dag, när fick henne...mår så dåligt bara nu. ... Jag vet inte vad ska göra idag med henne, jag vill inte vara med henne, jag hatar henne. Hon lyssnar inte mig.... Kollade bara N-s FB, och hittade en "tjejkompis", och hon bor i Märsta. Och är samma åldern, som N. Det klart första tanke är att N är tillsammans med henne. Men det är inte min sak. Jag vet inte varför kan jag inte bara komma över honom. Varför alla känslorna är kvar, varför kan inte släppa honom. Om en månad ska kontakta honom, kanske, jag vet inte, jag är osäker, om klarar det, om vi ska träffas, jag tror, om jag ska köpa bilen, att han ska följa med ju, men kanske inte. Hur skulle det bli, om vi ska träffas igen, jag vet, att jag kommer inte vara utan att få krama honom, kanske. Och nu, att han har nån tjejkompis på FB. Måste vara bara stark nu, om jag tänker att kontakta honom. Men när, jag vet inte. Tänkte ju köpa om en månad nu, kanske. Jag vill köpa nu, men har inte råd just nu. Vill inte låna för mycket heller. Bara att kan betala mitt lån , och måste nu jobba i maj mycket. Och det börjar kännas , att det kommer mer jobb i maj. SKulle jobbat idag på hotell, men fick säga nej. Jag vill att min drömm ska bli uppfylld, att få köpa bilen nu i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0